فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
جمعی از  دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور صبح دیروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند؛ که در بخشی از دیدار بیانات رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.
در آستانه‌ی اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
درسالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بیانات رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف بانوان کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور فرمودند: کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند.
در این فیلم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (رضوان ‌الله ‌علیه) را مشاهده می‌نمایید.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل بیانات هشتم آبان ۱۴۰۱ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قم را مشاهده می‌نمایید.
ماجرای تندروهایی که به قبر مطهر سیدالشهداء هم رحم نکردند را در بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی ببینید و بشنوید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ را مشاهده می‌کنید.
فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌کنید.
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب اسلامی امروز با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس دیدار کردند که در ادامه فیلم کامل بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از سپاهیان و بسیجیان خراسان در خصوص شهید کاوه بیاناتی فرموند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) را مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ