اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در یک‌سال گذشته برای تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالای مورد نیاز با رفع موانع از بنادر استان ترخیص و وارد چرخه مصرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اظهار نظر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، تغییر ارتفاع خودرو جریمه‌ای معادل ۱۸ میلیون تومان خواهد داشت. بخش مهمی از این جریمه شامل حال خودرو‌هایی می‌شود که بین عموم مردم به نام ماشین شوتی شهرت دارند. این خودرو‌ها با تغییر ارتفاع، زمینه را برای حمل انواع بار در مقیاس بالا فراهم می‌کنند. رانندگی با سرعت‌های بالا و همچنین دستکاری ارتفاع خودرو به شکل محسوس از مشخصه‌های بارز این خودرو‌ها است. البته علاوه بر خودرو‌های حمل کالای قاچاق، سایر اتومبیل‌ها با ارتفاع تغییر یافته نیز شامل این جریمه می‌شوند.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۶ تن از ایشان وخیم است.
نژادعلی گفت: سوخت‌های مختلف در مناطقی که لازم بود اعم از نفت سفید و کپسول گاز مایع در اختیار مردم گرفت تا از سرمای زمستان در امان باشند.
هر متر خانه در محله خزانه از متری ۱۸ الی ۴۵ میلیون است
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۵۳ تن از ایشان وخیم است.
معاون ثبت اسناد و املاک کشور گفت : تثبیت اراضی کشاورزی به دلیل تعدد مالکین در این عرصه‌ها کار را زمان بر کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸ تن از ایشان وخیم است.
دیروز برخی از رسانه ها اعلام کردند که روس ها کیوی ایرانی وارد نمی کنند در حالیکه بررسی ها نشان می دهد در هفت ماهه امسال ۳۱.۶ هزار تن کیوی به ارزش ۱۸.۴ میلیون دلار به روسیه کیوی صادر شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶ تن از ایشان وخیم است.
اداره رقابت ترکیه متا پلتفرمز را به دلیل نقض قوانین رقابت  ۳۴۶.۷۲ میلیون لیره  (۱۸.۶۳ میلیون دلار) جریمه کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۴ تن از ایشان وخیم است.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۴۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۳۴ تن از ایشان وخیم است.
طی ۵ ماهه نخست امسال معادل ۹ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۴۶۳ تن کالای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد و میزان تخلیه کالاهای اساسی در بنادر کشور طی مدت مشابه سال گذشته، ۱۰میلیون و ۳۸۲ هزار و ۴۲۳ تن بود.
رئیس کل گمرک گفت: در راستای اجرای طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی بین ایران و روسیه، بیش از ۱۸ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۹.۵ میلیون دلار طی ۵۰ روز به کشور روسیه صادر شده است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از درآمد ارزی ۱۸ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ظرفیت تولید پروپیلن در افق ۱۴۱۲ به ۱۴ میلیون تن در سال خواهد رسید.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی سالانه به ۹۰ میلیون تن رسیده و پیش‌بینی می‌شود از محل صادرات این محصولات ۱۸ میلیارد دلار ارز برای کشور به دست آید.
عبادی‌پور ادامه داد: از سال ۲۰۱۳ در لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم. یک قران نگرفته‌ایم. ما در ایتالیا جلسه ای با مسئولان FIVB داشتیم و گفتیم اما آنها فاکتور آوردند و گفتند این پول را به فدراسیون داده‌ایم. نمی‌دانم فدراسیون گرفته یا نه اما این پول حق بازیکنان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۹۹ تن از ایشان وخیم است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری با تولید تجهیزات پزشکی در کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ