دادستان تهران گفت: در خصوص قطع عضو یک دختر ۹ ساله در تهران پرونده قضائی تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
پرونده قضائی در رابطه با عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه موضوع مرگ نوزاد سه ماهه اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز در دست بررسی است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد.
به دنبال انتشار خبری در خصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی تهران، پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان تهران برای شناسایی ضارب دستوری صادر کرد.
در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی؛ پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضائی مربوطه در خصوص ایشان تشکیل و به مرجع قضائی ذیصلاح ارسال شده است.
کاشمر ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر گفت: برای مدیرانی که در انجام وظایف خود سهل انگاری و کوتاهی کند قطعأ پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.
سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.
ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است.
دادستان مرکز استان فارس در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، عقیلی با بیان اینکه در این خصوص برای متهمان پرونده قضائی تشکیل و به همراه مستندات تحویل تعزیرات حکومتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با استقرار در تمامی گلوگاه‌های ورودی و خروجی و پایش مستمر با استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی با قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
ایذه- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: تاکنون ۷۰ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی در این شهرستان شناسایی و پرونده قضائی برای آنان تشکیل شده است.
سردار مهدی حاجیان: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه آمریکا به دلیل داشتن نقش مستقیم در اغتشاشات اخیر صادر می شود.
مشهد _ رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: برای ٢ نفر از کارکنان شهرداری مشهد در روزهای اخیر پرونده قضائی تشکیل شده است اما این افراد با قید وثیقه آزاد هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ