هواداران منچستریونایتد در حال برنامه ریزی یک تحصن هستند. آن‌ها بعد از بازی با ناتینگهام فارست در اعتراض به مدیریت گلیزرها این کار را انجام می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
هواداران منچستریونایتد، پس از دیدار با دورتموند از سرمربی این تیم خواستند تا بجای جیدون سانچو و آنتونی، به فاکوندو پیستری، ستاره فراموش شده این تیم بیشتر فرصت بدهد.
درگیری و ضرب و شتم هواداران آرسنال و منچستر یونایتد
یک وبسایت هواداری منچستریونایتد راهی را گزینه موقت برای حل مشکلات خط حمله این تیم دانست.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
مارکوس رشفورد بعد از شکست 7-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در پیامی از هواداران خواست صبور باشند و به روند پیشرفت تیم اعتماد کنند.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
هواداران منچستریونایتد معتقد هستند که هری مگوایر، مدافع انگلیسی، به گلیزرها بی‌اعتنایی کرده و از این موضوع بسیار خوشحال هستند.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
هواداران منچستریونایتد از این که کودی خاکپو، ستاره هلندی، در لحظات آخر به لیورپول پیوست بسیار عصبانی هستند.
آورام گلیزر می‌گوید روند فروش منچستریونایتد متوقف نشده و این فرآیند ادامه دارد.
هواداران منچستریونایتد از اظهارات کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه اخیرش بسیار ناراحت و عصبانی هستند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
هواداران منچستریونایتد از تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، برای استفاده از هری مگوایر در خط حمله واکنش نشان دادند.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.
به نظر می‌رسد که هواداران منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، دارند.
یک گروه هواداری منچستریونایتد با انتشار نامه‌ی سرگشاده‌، به یک کمپانی آمریکایی که به دنبال خرید بخشی از سهام این باشگاه است، هشدار دادند.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوشبینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
گروهی از هواداران منچستریونایتد به دنبال بایکوت بازی خانگی بعدی این تیم مقابل لیورپول هستند و با کمپین اولدترافوردِ خالی سعی دارند همه هواداران را با خود همراه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ