در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
افت قیمت‌ها امروز نیز در بورس ادامه داشت. شاخص کل که دیروز ریزش ۱۸ هزار واحدی را تجربه کرده بود با افت ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی به حدود ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید. منتظر افت بیشتر شاخص بورس باشیم؟
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۰.۴۵ درصدی همراه شد و به محدوده ۲.۱۵۵ میلیون واحدی رسید و شاخص هم‌وزن نیز با رشد اندک ۰.۰۹ درصدی روبرو شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بورس چه می شود؟
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با افت بیش از ۶۲ هزار واحدی کار را تمام کرد تا سطح حمایتی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شاخص از دست برود. سطح حمایتی شاخص کل چه عددی است؟ و تا چه کانالی شاخص کل افت خواهد کرد؟
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا ۱۶ خرداد | این نماد‌ها مجوز افزایش نرخ گرفتند، خبرهای مهم برای سهامداران اخابر، شگویا و فرابورس، ساعت معاملات بورس تغییر کرد؟، سرمایه گذاری در طلا یا سهام اپل یا بیت کوین، کدام پایدارترند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید تا همچنان رقم شاخص روی عدد ۲.۳ میلیون واحدی باشد و شاخص به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف و ارقام بالاتر است.
در معاملات روز دوشنبه، یکم خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۵ هزار و ۸۰۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۵۰۸ واحد بالا آمد. فردا نیز بازار صعودی خواهد بود؟
شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟
شاخص بورس تهران امروز با رشد هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا امروز هم بدون تغییر خاص در همان محدوه‌ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی باقی مانده باشد. اما در مقابل شاخص هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
علی رغم آغاز منفی معاملات، روند رو به رشد بازار سرمایه امروز هم متوقف نشد و شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را به ثبت رساند. از اواسط معاملات تقاضا در بازار افزایش یافت و اکثر نماد‌های بازار از محدوده‌های منفی به مثبت حرکت کردند. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد ۱۳۰۰ واحدی کار را به پایان برد. تا ۱۵۰۰ واحد افت روز قبل را کمی جبران کند. بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته و آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۱ مثبت می‌شود یا منفی؟
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با وجود اینکه همچون روز‌های پیشین نیمه اول را با استقبال خوب خریداران آغاز کرد. اما در نیمه دوم با عرضه همراه شد و در نهایت با افت ۱۵۷۱ واحدی کار را تمام کرد. بازار فردا در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
بورس امروز برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را در پیش گرفت با بازدهی مثبت همراه شد اما نتوانست قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارد و بار دیگر به مرز ۱.۸ میلیون واحدی نزدیک شد. آیا بازار سهام به زودی دو میلیون واحد را خواهد دید؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل می‌تواند به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی برسد؟
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ