سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد برای گسترش اعضای خود اقدام کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با نگران‌کننده توصیف‌کردن اوضاع در کشور نیجر گفت: مسکو از احیای سریع حاکمیت قانون در این کشور حمایت می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: اوکراین هیچ موفقیتی کسب نکرده و در شرایط دشواری قرار دارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر امکان بازگشت این کشور به توافق صادرات غلات وجود ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز با تأکید بر اینکه «خطر حملات به پل کریمه همچنان باقی است» تصریح کرد: تمامی حملات پهپادی امروز به مسکو خنثی شد.
سخنگوی کرملین درباره تصمیم مسکو مبنی بر عدم تمدید توافق غلات، توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که تجهیز تسلیحاتی اوکراین از سوی غرب، برنامه عملیات ویژه روسیه را تغییری نخواهد داد.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
حمله اخیر هواپیماهای بدون سرنشین به کرملین ممکن است کار جناح‌های اوکراینی یا داخلی روسیه باشد. حتی احتمالا این حمله به‌منظور برقراری یک چتر امنیتی گسترده‌تر، با یک عملیات با «پرچم دروغین» توسط خود دولت روسیه صورت گرفته باشد. در این شرایط ممکن است این فرد اقتدارگرا ادعا کند که این یک سوء‌قصد به جانش بوده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) تصریح کرد: اهداف عملیات ویژه تغییری نکرده است؛ آنها باید محقق شوند.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید این کشور به اهداف خود از طریق عملیات نظامی در اوکراین دست می یابد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد اوکراین باید برای بازگشت به میز مذاکره متقاعد شود.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش‌های منتشر شده درخصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در حمله به کی‌یف گفت: در عملیات مان در اوکراین از تجهیزات روسی استفاده می‌کنیم که نام کشور روسیه بر آن‌ها حک شده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: درخواست عضویت اوکراین در ناتو دلیل عملیات ویژه نظامی مسکو بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تا نیل به تمامی اهداف ادامه خواهد داشت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تحریم های غرب مانع اجرای درست عملیات تعمیر خطوط لوله انتقال گاز به اروپا می شود.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ