سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیدن حرف‌ها و ادعاهای عجیب از زبان حجت عبدالملکی، تبدیل به عادت شده است؛ اما به نظر می‌رسد این‌بار مساله جدی‌تر از یکسری ادعاهاست و شاید پای درز اطلاعات مهم کشور در میان باشد. واقعا او - همانگونه که خودش بیان کرده - اشتباهی به این بزرگی مرتکب شده است؟
جو لوییس، مالک تاتنهام، به اتهام اخلال در بازار سهام آمریکا از طریق درز اطلاعات و کلاهبرداری محاکمه خواهد شد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد از چلسی به دلیل درز کردن اطلاعات پیشنهاد اخیرش برای جذب میسون مونت عصبانی است.
وکلای رئیس‌جمهور سابق آمریکا از درز اطلاعات مربوط به پرونده جنایی وی منع شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حساسیتی نسبت به درز اطلاعات از ترکیب اصلی تیمش برای دربی ۱۰۰ ندارد.
یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که این نهاد همچنان در تلاش است تا به «وسعت و گستردگی» درز اطلاعات محرمانه پی ببرد.
اطلاعات پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد مظنون درز اسناد اطلاعاتی فوق محرمانه در فضای مجازی را دستگیر کرده است و درحال تحقیقات در محل اقامت این مظنون است.
وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «تازه همین چند روز پیش» از ماجرای درز اطلاعات طبقه‌بندی‌شده پنتاگون به فضای مجازی مطلع شده است!
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با ابراز تأسف عمیق خود از افشای اسناد محرمانه پنتاگون در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد بایستی دولت آمریکا تدابیر جدی اتخاذ کند.
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
پنتاگون مدعی است که احتمالا یک شهروند آمریکایی پشت پرده درز اطلاعات و اسناد محرمانه این نهاد به فضای مجازی است.
درز اسناد طبقه‌بندی‌شده پنتاگون در ارتباط با برنامه‌ریزی جنگی واشنگتن در اوکراین، وزارت دفاع آمریکا را به هراس انداخته و مقامات را مجبور به تشدید تدابیر امنیتی کرده است.
اسناد درز پیدا کرده از پنتاگون پس از پرداختن به اوکراین، حالا سازمان اطلاعات جاسوسی اسرائیل را هدف گرفته است.
چند مقام آمریکایی مدعی شدند که روسیه یا طرفداران آن عامل درز اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا هستند.
بعد از اینکه شرکت Samsung Semiconductor اجازه داد مهندسان این شرکت از ChatGPT برای کمک استفاده کنند، آن‌ها شروع به استفاده از آن برای رفع سریع خطا‌ها در کد منبع خود کردند و اطلاعات محرمانه مانند یادداشت‌های جلسات داخلی و داده‌های مربوط به عملکرد و بازده این شرکت به بیرون درز کرد.
شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی از درز اطلاعاتی از مذاکرات محرمانه میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پیشنهاد عربستان سعودی برای مسئله فلسطین خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به بررسی برخی مباحث امنیتی پرداخته است.
سعید حجّاریان نوشت: درز دادن اطلاعات طبقه‌بندی‌شده معمولا طبق قانون جرم محسوب می‌شود. مگر آنکه زمان طولانی از آن گذشته باشد و مطابق قانون بتوان آن را در اختیار عموم گذاشت. مثلا می‌بینیم اطلاعات مربوط به ۳۰ یا۴۰ سال پیش ایران را که بعضی آرشیو‌های غربی منتشر می‌کنند. اما واقعیت آن است که هر مرجعی نمی‌تواند سندی را طبقه‌بندی کند و تنها قانون آن مرجع را تعیین می‌کند.
تیم ملی فرانسه طی این چند وقت اخیر رسوایی های بزرگی را تجربه کرده که برای تیمی در این سطح بسیار عجیب و غیرقابل قبول است.
کی‌روش اصرار داشت که بازی تدارکاتی با تونس پشت درهای بسته باشد و کمترین اطلاعات از تیمش به بیرون درز کند، ولی بعد از بازی ترکیب تیم به رسانه‌ها رسید.
اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در حال سرمایه گذاری برای احیای حیوانات منقرض شده است.
شرکت تویوتا روز جمعه اعلام کرد دریافته که ممکن است اطلاعات حدود ۲۹۶۰۰۰ مشتری خدمات تی کانکت این شرکت به فضای مجازی درز کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ