شب گذشته شاهد تقابل پالمیراس با اندریک برابر فلومیننسه با حضور مارسلو بودیم و این دوئل را مارسلو برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیئت به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۱۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
قرارداد الخاندرو بالده و لامین یامال در لالیگا ثبت شد و این دو در ادامه فصل مشکلی برای بازی نخواهند داشت.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
موضوع انتقال کیلیان امباپه در رئال مادرید پس از مصدومیت تیبو کورتوا و ادر ملیتائو کاملا به حاشیه رفت.
فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی روبرتو مانچینی روی لوچانو اسپالتی نظر مثبت دارد، ولی اینجا با یک مانع مواجه است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
سایت فیبا در گزارشی به پیروزی تاریخی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان اشاره کرد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۷۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
عثمان دمبله برای بازی با پیراهن پی اس جی بی‌تاب است و می خواهد هواداران پاریسی را خوشحال کند.
تیم کبدی بانوان ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی زیر نظر مربی هندی در هند مهارت‌های خود را تقویت می‌کند.
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
ادن هازارد قصد بازنشستگی ندارد و طبق ادعای آاس در حال حاضر سه مقصد برای او پیش‌بینی می‌شود.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی شهر منچستر می‌شود.
ژاوی هرناندز، مربی بارسلونا، مشکلی با معاوضه ممفیس دیپای و مارسلو بروزویچ، هافبک کروات اینتر، ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ