رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قایق مسافربری که بیش از حد بارگیری شده بود در نزدیکی جزیره سولاوسی اندونزی واژگون شد که بر اثر آن دست کم ۱۵ نفر کشته و ۱۹ نفر دیگر مفقود شدند.
آتش سوزی در الجزایر شمار زیادی کشته و مصدوم برجای گذاشته است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
مقامات اورژانس اعلام کردند که در پی واژگونی دو قایق در سواحل کالیفرنیا، هشت نفر جان خود را از دست دادند و مقامات گمان می‌برند که این قایق ها برای قاچاق انسان بوده است.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
بر اثر وقوع انفجار در پایتخت بنگلادش، تا کنون ۱۵ نفر کشته و ۱۲۰ تَن زخمی شده اند.
پس از باران شدید و رانش زمین در منطقه ناتونا اندونزی در حاشیه دریای چین جنوبی حداقل ۱۵ نفر کشته و دهها نفر مفقود شده اند.
جشن عروسی در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی با کشته شدن چهار نفر از اهالی روستا به عزا تبدیل شد.
«ابو الحسن القرشی» رهبر داعش در جریان عملیات ارتش سوریه و با حمایت فعالان محلی در شهر جاسم در درعا ۱۵ اکتبر سال جاری میلادی به همراه تمامی اعضای گروهش کشته شد.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۱۵ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
انفجار یک تانکر حمل گاز در عراق به کشته و زخمی شدن شهروندان عراقی منجر شد.
الجزیره از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجاری در افغانستان خبر داد.
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کلمبیا، دست‌ کم ۲۰ نفر جان باخته و ۱۵ تَن هم زخمی شدند.
در جریان آشوب در زندانی در اکوادور، دست کم ۱۵ زندانی کشته و شمار زیادی زخمی شدند.
مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تا کنون بیش از ۱۵ نفر زخمی شده اند و شاهدان عینی هم گفتند ۱۹ نفر کشته شده اند ولی آمار رسمی تا کنون در این زمینه منتشر نشده است.
منابع روسی از حمله نیروهای اوکراینی به یک منطقه غیرنظامی در دونتسک و کشته شدن دست کم ۱۵ نفر خبر دادند.
یک سایت عراقی هم از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر در این حادثه خبر داده است.
یک سایت عراقی هم از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر در این حادثه خبر داده است.
بنا به اعلام پلیس کانادا، این حادثه دو مظنون دارد که تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شده است. این دو مظنون دیمین و مایل سندرسون نام دارند که ۳۰ و ۳۱ ساله هستند.
پلیس کانادا اعلام کرد که حملات با چاقو در ساسکاچوان ۱۰ کشته و ۱۵ مجروح بر جای گذاشته است.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که شمار کشته‌های سیلاب‌ها و بارش‌های شدید اخیر در این کشور افزایش یافته و بیش از ۲۵۰۰ خانه نیز آسیب دیدند.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ