کیلیان امباپه اولتیماتوم باشگاه برای جدایی را یک بلوف می داند و مطمئن است اگر ماندنی شود، به تیم اصلی باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپلیکیشن تردز (Threads) شرکت متا، با بهره بردن از دسترسی خود به میلیارد‌ها کاربر اینستاگرام، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را ظرف مدت ۱۸ ساعت پس از راه اندازی، جذب کرد و به عنوان یک تهدید واقعی برای توییتر ظاهر شد.
رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره گفت: زمانی که دو سال پیش رئیس‌جمهور شدم گفتم که نگران خشک‌شدن رودخانه کلرادو هستم، همه طوری به من نگاه می‌کردند که انگار دیوانه‌ام. موقعی هم که درباره احتمال استفاده پوتین از سلاح هسته‌ای گفتم، همین برخورد و نگاه با من داشتند؛ این تهدید (پوتین) واقعی است.
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی روسیه در خاک بلاروس هشدار داد که تهدید رئیس‌جمهور روسیه به استقاده از سلاح اتمی، تهدیدی واقعی است.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
سفارت چین در نروژ از برچسب‌زنی مکرر ناتو به پکن شدیدا انتقاد کرد و این ائتلاف نظامی را تهدید واقعی علیه صلح جهانی خواند.
سخنگوی وزارت خارجه چین به بیانیه جی۷ درباره این کشور و «تهدید خواندن پکن» واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه حاضر نیست بازیکنانی که قیمت آنها بیشتر از قیمت واقعی است را خریداری کند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که مصلحت عمومی اساسا چیست؟ تصریح کرد: در فلسفه قانون و سیاسی در این مورد صحبت شده است. به این بحث‌ها خیلی پرداخته نشده است و باید این‌ها تحقیق شود. مصلحت عمومی چه نسبتی با مصلحت اشخاص دارد؟ ایا مصلحت عمومی جمع نظر افراد است یا به واقع مصلحت عموم است؟ ایا منفعت فقط مادی است یا امور ارزشی و معنوی هم نفع هستند؟ در جمهوری اسلامی تردید نداریم امور ارزشی و معنوی در امور مادی دخیل است.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
در پایان سال ۲۰۲۲، بسیاری از تجار صاحب نفوذ و مقامات سیاسی مسکو معتقد بودند که پریگوژین یک تهدید واقعی است. یک نظامی روس به من گفت: «پتک پیامی برای همه ماست. سال گذشته برای چند ماه این پرسش مطرح شد که چرا پوتین، پریگوژین را مانند بسیاری دیگر سرجایش نمی‌نشاند.»
قهرمان‌پور در پاسخ به این سوال که تلاش‌های غرب برای هزینه‌دار کردن روابط تهران و مسکو را چقدر باید جدی بگیریم؟ در این رابطه چقدر می‌توانیم به روسیه اعتماد داشته باشیم؟ در صورت افزایش فشار‌ها چقدر احتمال دور زدن ایران توسط مسکو وجود دارد، گفت: در اینکه این فشار‌ها جدی است، هیچ تردیدی نیست. در واقع بعضی نظریه‌پرداز‌ها که از ظهور جنگ سرد جدید حرف می‌زنند، حتی مساله را فراتر از فشار سیاسی می‌دانند. بلکه معتقدند جنگ نانوشته جدیدی شروع شده و دو طرف کاملا در این جنگ جدی هستند.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
فاکوندو مدینا، ستاره آرژانتینی لانس معتقد است شک و‌ تردید به لیونل مسی دیگر جایز نیست.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
نفت ۱۰۰ دلاری تهدید واقعی برای اقتصاد است
یورگن کلوپ بار دیگر از داروین نونیز دفاع کرد و گفت که او برای هر خط دفاعی یک تهدید واقعی محسوب می شود.
محمد مهاجری گفت: نبود لیدر روشن تهدید بزرگی محسوب می‎شود. به این معنا است که در خیابان‌ها و اغتشاشات هر فردی خود یک لیدر است و کسی نیست که تولید اندیشه و سازماندهی کند. این افراد هر کدام می‌توانند مثل یک لیدر عمل کنند و هر جایی منفجر بشوند و اتفاقات تلخی را رقم بزنند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که تهدید استفاده اوکراین از «بمب کثیف» حقیقی بوده و حالا همه چیز به غرب بستگی دارد که خطر این تهدید را باور کنند یا نه.
داغ و درفش، تهدید و تخریب و بگیر و ببند‌ها چاره کار نیست. همان‌گونه که رییس دستگاه قضا اشاره کردند، باید ریشه مسائل شناخته شود. در صورت نشناختن ریشه مسائل و دست زدن به کار‌هایی که تناسبی با مدیریت کارآمد بحران‌ها ندارد، حتی صورت مساله نیز رفع نخواهد شد تا چه رسد به حل واقعی آنها.
بایدن ادعا کرد: رییس جمهوری روسیه زمانی که از استفاده از سلاح تاکتیکی هسته‌ای یا سلاح بیولوژیک یا شیمیایی سخن میگوید، شوخی نمی‌کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یکی از مقرهای شاباک در کرانه باختری بازدید و درباره تحولات اخیر این منطقه و تشدید مقاومت علیه نظامیان صهیونیست اظهارنظر کرد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ