دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز حکم اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان شهرستان نقده اجرا شد.
صبح امروز حکم اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان شهرستان نقده اجرا شد.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
این مستند پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت می‌کند.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: از این فرد بیش از ۷۵۰ کیلو گرم هروئین کشف شده است.
متهم در جریان یک نزاع مردی قصاب را به قتل رسانده و به مرگ محکوم شه بود.
اعضای شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی (ره) به شهادت رسانده بودند.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
خبرگزاری فارس در گزارش «علی کریمی و نیما زم ۲ روی یک سکه»، چهره مطرح فوتبال را این محکوم امنیتی که به جرم جاسوسی اعدام شد، مقایسه کرد.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
قاضی بازنشسته گفت: در این مسئله که در آن با امر سالب حیات و جان یک انسان روبرو هستیم و حدی آمیختگی با مسائل سیاسی را نیز شاهد هستیم، صدور حکم با این عجله و شتاب برای شخص من قابل فهم نیست.
آیت الله مقتدایی با بیان این که اگر فردی حکم محارب بر او صدق کرد اما تا کسی را نکشد حکم اعدام بر او صدق نمی‌کند، گفت: هر محاربی حکمش اعدام نیست؛ محاربی که کسی را بکشد حکمش می شود اعدام اما اگر کسی را نکشد حکمش اعدام نیست؛ اگرچه محارب است و کیفر و مجازات هم می شود، اما حکمش اعدام نیست.
حکم بدوی برخی از اغتشاشگران در تهران صادر شد، یکی از این احکام اولیه ، حکم اعدام فردی به جرم محاربه است.
حکم بدوی برخی از اغتشاشگران در تهران صادر شد، یکی از این احکام اولیه ، حکم اعدام فردی به جرم محاربه است.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پس از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان اغتشاشات در استان تهران، احکام بدوی و اولیه این پرونده‌ها از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
منابع عراقی از صدور حکم اعدام برای یک تروریست اهل افغانستان در این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از صدور حکم اعدام برای یک تروریست افغان در این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از صدور حکم اعدام برای یک تروریست افغان در این کشور خبر دادند.
سازمان حقوق بشر اروپا-عربستان از تهیه وعده غذا برای یکی از افراد تحت تعقیب امنیتی، به عنوان یکی از اتهامات «احمد آل ادغام» نوجوان محکوم به اعدام از سوی رژیم سعودی نام برد.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ