اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اختتامیه رویداد ملی «سه گام» گفت: در این مراسم سه هنرمند گیلانی شایسته تقدیر شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید «قنبری» گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.
مراسم تقدیر از بانوان ملی‌پوش خراسانی با حضور خداداد عزیزی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران، برگزار شد.
سمنان- در مراسم تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان، خبرگزاری مهر استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفت.
هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در دوحه حال برگزاری است.
در مراسم آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلای ایران که با حضور دکتر فرزین و رییس و اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شد از اقدامات بانک ملی ایران برای ارائه ارز به متقاضیان تقدیر شد.
پیش از بازی امشب لایپزیش و سیتی از مدیرورزشی سابق باشگاه آلمانی تقدیر به عمل آمد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی از سه پیشکسوت هوافضا تقدیر کرد.
مراسم تکریم از بزرگان باشگاه پاس در فضایی صمیمی برگزار شد.
اهواز - در حاشیه برنامه تلویزیونی «خانه مادری» مراسم تقدیر از بانوی مدال آور خوزستانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
در مراسم اختتامیه مسابقه دانش آموزی نور از برگزیدگان این دوره از مسابقات تقدیر و تجلیل شد.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
بعد از برخورد سرد رئیس فدراسیون کشتی و حسن یزدانی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی انجام شد.
"سلمان اسماعیلی" ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.
مراسم روز ملی صادرات روز شنبه ۳۰ مهرماه با حضور رئیس جمهوری برگزار و از ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ تقدیر می‌شود.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تایید کرد که در انتقالات زمستانی به فکر تقویت تیم است و گفت که در مراسم توپ طلا با لیونل مسی ملاقات خواهد کرد.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌های ورزشی با حضور جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ