پایان نفوذ استعماری فرانسه در قاره آفریقا و زمان بندی مشکوک درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
حضور رئیس جمهور فرانسه و همسرش در کنسرت موسیقی همزمان با گسترش دامنه اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه در قتل نوجوانی توسط پلیس موجی از اعتراضات گسترده به رفتار نامسئولانه وی برانگیخت.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
مردم فرانسه نیز امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات گسترده‌ای را در پاریس برگزار کردند.
موقعیت فرانسه به عنوان پنجمین لیگ برتر اروپا به خطر افتاده و ممکن است در رده‌بندی یوفا، جایگاه خود را به هلند بدهد.
اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
کاراته‌کاهای ایرانی اعزامی به مسابقات اوپن پاریس به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.
پاری سن ژرمن فردا در اولین بازگشت لیونل مسی به ورزشگاه پارک دو پرنس، به عنوان قهرمان دنیا، مراسمی برای جشن گرفتن قهرمانی او در جام جهانی قطر برگزار نخواهد کرد.
سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه های مخوف پنهان شد.
هواداران فرانسه خواستار تکرار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.
کریم بنزما یک روز پس از ناکامی فرانسه در فینال جام جهانی، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی کشورش وداع کرد.
مردم فرانسه در اعتراض به عضویت این کشور در ناتو و سیاست‌های ضدروسی دولت کنونی در خیابان‌های پاریس تجمع کردند.
هواداران تیم ملی فرانسه در فضای مجازی، اعتقاد دارند که گل سوم آرژانتین نباید مورد تأیید قرار می گرفت.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
نمایش دلپذیر شاگردان دشان با تقدیر ویژه نیمکت‌نشینان تیم ملی فرانسه همراه شد.
پخش تبلیغ پیش از پایان بازی باعث شد بینندگان یک شبکه تلویزیونی در فرانسه متوجه این شکست نشوند.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه همه به جز یک نفر از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شده اند و اولین شب آرامش تیم، شب جدایی ستاره رئال بود.
به‌دنبال درخواست حزب راست‌گرای «میهن‌پرستان» فرانسه برای استعفای امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، چندین هزار نفر از مردم این کشور در حمایت از این درخواست به خیابان‌ها آمدند.
اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه یک نمایش خیره کننده مقابل اسلوونی به جای گذاشت.
مردم فرانسه در پی افزایش قیمت انرژی به اجاق‌ های هیزمی روی آورده و تقاضا برای سوخت خاک اره افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ