معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع اتهامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی ارتباطی با تهیه گزارش از مرگ خانم مهسا امینی و حرفه خبرنگاری آنها ندارد.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بالگرد اورژانس به‌علت نقص فنی در منطقه‌ای از کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت.
معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.
روشن قلب مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس گفت: سهامداران وقتی که در این سامانه مراجعه می‌کند، مطالبات خود را از شرکت مشاهده می‌کنند.
ستایشی سخنگوی رئیس دستگاه قضا گفت: حق دسترسی حمید نوری به وکلای خود بسیار محدود شده است.
عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
آخرین جزئیات گفتگوها در خصوص حادثه سفارت آذربایجان از زبان کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
مهدی تاج می‌گوید در لیگ آینده با آمدن VAR اگر استادیومی این تکنولوژی را نداشت بازی در آنجا برگزار نخواهد شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات است؛ اتهامات کسانی که در این پرونده دستگیر شدند؛ اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت کشور و جاسوسی بوده است.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان 2 دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک تبعه افغانستانی به نام صمد سلیمانی در ۱۶ مرداد اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خودشان و ۴ تبعه ایرانی کرده است.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات اجرای طرح اطعام حسینی و همچنین توزیع غذای گرم رایگان میان نیازمندان در ماه محرم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ