تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق نشده است که تا امروز، قرارداد ستاره آمریکایی خود را تمدید کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته، معاون باشگاه بارسلونا، تایید کرد که خرید ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو به تصمیم ژاوی هرناندز و دکو بستگی دارد.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
آینده سرخیو راموس، مدافع باتجربه اسپانیایی، همچنان نامشخص است.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
آینده کیلیان همچنان نامشخص است و پاری سن ژرمن از تصمیم اخیر این بازیکن گیج شده است.
امباپه همچنان در پاریس مورد توجه هواداران است ولی آینده‌ نامشخصی دارد.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
بارسلونا قصد دارد روز چهارشنبه به تور آمریکا برود، اما ابتدا باید آینده چند بازیکن را مشخص کند.
مدافع استقلال همچنان وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این تیم دارد.
با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
عبدالرزاق حمدالله که آینده نامشخصی دارد، با پیشنهاداتی از سوی چند تیم اماراتی مواجه شده است.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، با وجود باقی ماندن دو سال از قراردادش احتمال دارد این تیم را ترک کند.
آینده سرمربی پرافتخار آ اس رم با موفقیت در بازی شب گذشته بار دیگر مورد سوال قرار گرفت.
شرکت آمازون روند اخراج‌ها را به علت شرایط اقتصادی نامشخص آمریکا ادامه می‌دهد و این بار ۹۰۰۰ نفر را در فهرست اخراج خود قرار داده است.
هافبک رئال مادرید بعد از ثبت یک رکورد قابل توجه در جام باشگاههای جهان، آینده خود در اسپانیا را نامشخص دانست.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
به نظر می رسد ماندن نیمار و راموس رابطه مستقیمی با نتایج این فصل پاریس به ویژه در UCL داشته باشد.
آینده هر دو باشگاه مس کرمان و رفسنجان در فوتبال ایران نامشخص است و مجموعه مس ممکن است به رویه فعلی ادامه دهد.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
وضعیت حج تمتع در سال ۱۴۰۲ هنوز نامعلوم است، مذاکرات کشور‌ها با وزارت حج عربستان آغاز نشده و سهمیه‌ای حج پیش‌رو نیز همچنان نامشخص است. با این وجود، معاون سازمان حج و زیارت می‌گوید: «اولویت در حج آینده با ودیعه‌گذارانی است که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند»؛ همان افرادی که سه دوره از حج جا مانده‌اند.
دو بازیکن استقلال برای دیدار هفته هشتم برابر فولاد با مصدومیت مواجه هستند که مصدومیت مهاجم این تیم برای آینده نامشخص است.
دیپلمات سابق انگلیس گفت که این کشور با پادشاه جدید و نخست وزیر تازه کار با آینده نامشخصی روبرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ