در این موشن گرافیک ببینید چه مجازات هایی برای سلبریتی ها و افراد مشهور در لایحه عفاف و حجاب آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر جزئیات خدمات هلال احمر در پیاده روی اربعین را اعلام کرد.
نائب رئیس کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیاتی از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت.
انجمن کراسفیت جزئیات برگزاری لیگ این رشته که دی ماه انجام خواهد شد را اعلام کرد.
رییس دستگاه قضایی استان عناوین اتهامی متهم که در کیفرخواست ذکر شده بود را ۸ مورد عنوان کرد و افزود: از تعداد ۸عنوان اتهامی، دو مورد حکم برائت صادر شد و در شش عنوان دیگر، دادگاه وفق قانون تعیین مجازات کرده است.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
معاون حقوقی رییس جمهور گفت:حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.
"هر گونه، دلالی واسطه گری و تبلیغ خرید و فروش ارز اعم از اعلام خرید و فروش غیر قانونی آن در فضای رسانه‌ای و مجازی و همچنین جارچیگری خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی ممنوع است و مرتکب این اعمال و نیز سایر کسانی که مطابق ماده (۲) مکرر این قانون مرتکب قاچاق ارز میشوند به مجازات مذکور در بند (ب) و تبصره (۲) ماده (۲۲) این قانون و ضبط ارز‌های مکشوفه در صورت کشف ارز محکوم می‌شوند. "
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
معاون قضایی قوه قضایه گفت: از مجموع یک هزارو ۷۰۶ نفر مشمول اصل یک هزارو ۳۳۲ نفر پرونده آنان مربوط به دادگستری‌ها و محاکم عمومی و انقلاب، ۳۵۵ نفر مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و ۷۳ پرونده دیگر مربوط به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جرم‌انگاری اجبار زنان به ازدواج و طلاق، تشدید مجازات مرتکبین جرم علیه زنان و مجازات زوجی که علم به ازدواج اجباری زن با خود دارد، همچنین مجازات شوهری که همسر خود را از خانه اخراج یا مانع ورودش به خانواده شود از نو‌آوری‌های حقوقی و قضائی این لایحه است.
معاون قضایی قوه قضاییه در تشریح جزییات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۱۲۳ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
معاون قضائی قوه قضائیه در تشریح جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۲۱۸ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات رأی صادره اظهارداشت: علاوه بر پرداخت دیه، سقف مقرر مجازات در قانون یعنی سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب دوران بازداشت محکوم شدند همچنین محکومیت قطعی متهمان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ