یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که برخلاف تصور معمول روانشناسان شاید مکانیسم‌های دفاعی آنقدر‌ها هم بد نباشند.
آیا دوست دارید تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید؟ "جان هامفریس" روزنامه نگار سابق این هفته فاش کرد که قصد دارد از طریق یک رژیم غذایی سالم تا سن ۱۲۴ سالگی عمر کند. با این وجود، آیا این واقعا امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد افرادی که در پنج نقطه جهان زندگی می‌کنند ممکن است پاسخ را داشته باشند.
درک نحوه تعامل با چت جی پی تی و رقبای آن به گونه‌ای که خروجی آن با انتظارات شما مطابقت داشته باشد به زودی مهارتی کلیدی محسوب خواهد شد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: یک اقتصاد ممکن است رشد یابد ولی به دلایل فقر عمومی، بیکاری و نابرابری های اجتماعی توسعه پیدا نکند.
سنگربان جدید میلان از علاقه‌اش برای تمرین در کنار گلر فرانسوی روسونری می‌گوید.
بهترین راه برای کاهش وزن به روشی سالم و پایدار، ایجاد کمبود کالری از طریق ترکیبی از تغذیه سالم و فعالیت بدنی است. این به معنای تمرکز بر روی غذا‌های کامل و غنی از مواد مغذی، هیدراته ماندن، خواب کافی و گنجاندن تمرینات قدرتی در روال خود است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
"ون تولکن" معتقد است که در مورد چاقی این که تنها فرد را مقصر بدانیم منطقی نیست. او می‌گوید:"به عنوان یک پزشک، افرادی که با چاقی زندگی می‌کنند را به عنوان افراد دچار بیماری ناشی از زندگی در محیطی می‌بینم که به شدت برای بدن شان مضر است. این ایده که اراده یا مسئولیت شخصی ارتباطی با هر یک از این موارد دارد کاملا رد شده است".
ورزش بیش‌ترین قدرت را دارد که تعیین کند بقیه عمر خود را چگونه سپری کنید. ورزش کردن شروع بیماری‌های مزمن را تقریبا به طور کلی به تعویق می‌اندازد، اما همچنین به طرز شگفت انگیزی در افزایش و بهبود طول عمر مفید است.
فراستخواه گفت: ایران؛ درویشی نشسته برگنج است، برون رفت از توسعه نیافتگی باید نهضت جمعی ایرانیان باشد، این که عقب ماندگی تقدیر ماست را باید کنار بگذاریم و از نگاه فقدان به نگاه جبران باید برویم.
نقطه شروع بازیابی شهرت، بازیابی هویت از نظر طرفین ذینفع است خواه مشتریان باشند یا کارمندان، مدیران و یا عموم مردم. در حالی که شهرت مستحق توجه ماست نباید تنها کانون توجه ما باشد یا به هر قیمتی از آن محافظت به عمل آید.
انتخاب و خرید کفش پاشنه بلند مناسب، اصولی دارد که در صورت رعایت کردن آن‌ها می‌توان از این نوع کفش‌ها در هر جا و برای مدت طولانی استفاده کرد.
حقیقت آن است که خاورمیانه تک قطبی که در آن ایالات متحده قدرت مسلط بود و در سیاست‌های تقابلی اش از سوی متحدان خود یعنی عربستان سعودی و اسرائیل تشویق می‌شد منطقه چندان باثباتی نبود. خاورمیانه چند قطبی با پوشش و تعادل بی وقفه خطرات خاص خود را خواهد داشت و همان طور که کیسینجر می‌گوید این یک بازی نوین با قوانین نوین خواهد بود.
بچه‌ها همه جا می‌دوند؟ صدای تلویزیون در بلندترین حالت خود و صدای پینگ بازی‌های ویدیویی شما را دیوانه می‌کند؟ تمام آن دعوا‌های دائمی که می‌توانی از درب بشنوی، سرت را به انفجار وادار می‌کند.
داخل متروی شوش روی تابلویی نوشته شده: مسجد فرازنده، ۱۰۰ متر جلوتر. با کمی پیاده‌روی در خیابان شهید «زیدوند لرستانی» متوجه می‌شویم چقدر جلو چشم بوده، اما آن را ندیده‌ایم؛ آن هم با آن گنبد و کاشی‌های فیروزه‌ای زیبا. اینجا مسجد فرازنده در محله شوش است.
قنداق به کودک شما کمک می‌کند تا زمانی که خود را با زندگی خارج از رحم سازگار می‌کند احساس امنیت کند.قنداق کردن به او کمک می‌کند تا دست‌ها و پاهایش را تکان ندهد، که می‌تواند رفلکس او را تحریک کند و به طور بالقوه باعث بیدار شدن او شود.
اگر بودجه‌ی زیادی برای خرید مبلمان نو ندارید. حتی می‌توانید برای مغازه‌ی خود کاناپه‌ای دست دوم خرید کنید. هرگونه مبلمان وبهلسترد، مانند کاناپه‌های دست دوم، قبل از ورود به داخل خانه یا مغازه باید کاملا تمیز شوند. در غیر این صورت، به صورت ناخواسته میکروب، بو و آفت ناخواسته را وارد خانه خود کردید.
فوران‌های خورشیدی بزرگتر می‌توانند شفق‌های قطبی زیبایی را در جنوب پنسیلوانیا، آیووا و اورگان ایجاد کنند. اما یک شبکه واقعاً بسیار بزرگ می‌تواند شبکه‌های برق را قطع کند، جی پی اس را مختل کند و ارتباطات رادیویی را غیرفعال کند.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تخریب منازل فلسطینی ها در مناطق مختلف را شدت بخشید و روند ساخت یک شهرک جدید در اراضی اشغالی را نیز کلید زد.
یحیی گل‌محمدی چگونه یک شبه پیر شد؟! تغییر چهره ناگهانی سرمربی سرخپوشان در جریان بازی دیروز پرسپولیس و مس رفسنجان مورد توجه هواداران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او پیراهن سیاه پوشید و ریش گذاشت تا در کنار موهای سپیدشده‌اش چهره متفاوتی داشته باشد
جام جهانی ۲۰۲۲ نماد نقشی است که کشور‌های ثروتمند از طریق پول نقد با تغییر مرکز ثقل در فوتبال جهان ایفا می‌کنند. در واقع، دو دهه گذشته همزمان با جهانی شدن و کالایی شدن بازی فوتبال شاهد تحولات چشمگیری در این ورزش بوده‌ایم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ