جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب باید نشان دهند همچنان احکام اسلام را بر همه چیز ارجح می‌دانند و از عقاید مرتد محمد خاتمی اعلام برائت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقیده لوتار ماتیوس بی تفاوتی لوکاس هرناندز به لطف بایرنی‌ها نشان می دهد که او یک آدم بی شخصیت است!
برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر (ص) ویران شد.
سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن، با انتشار یک پست تند از برخی مناسبات پشت پرده سازمان لیگ پرده برداشت.
رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری با هشدار تند به فعالیت‌های خزنده سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که عراق هرگز سرزمینی برای نشر مقاصد پلید اباحی‌گری دولتمردان آمریکا مبدل نخواهد شد.
سرپرست سابق باشگاه استقلال به اظهارات امروز مربی فصل گذشته این تیم واکنش نشان داد.
حمله تند عباس جدیدی به علیرضا دبیر
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
تسنیم: مسیری که وحید جلیلی در پیش گرفته، حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده / آمار‌ها و بررسی افکار عمومی نشان می‌دهد که تلویزیون رو به افول است؛ رقبای تلویزیون هم در حال تقویت‌اند / ایدۀ بخصوصی هم در صداوسیما دیده نمی‌شود / آیا با شعر گفتن غیرمقفا و شعار دادن می‌توان برای صداوسیما ایده تراشید؟ / از جلیلی بعید نیست که در مواجهه با نقد‌ها بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است
شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده. کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"!
همان‌گونه که پیش از این در بخشی از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردی با موقعیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانیت است. عبور از چهره‌ای مانند هاشمی‌گلپایگانی و تندروی‌های افراطی‌اش که داد قشر مذهبی را هم درآورد، امیدوارکننده بود، اما حضورش، بی‌هیچ تحلیل و واکاوی نشان داد که انتخاب فرد نادرست در چنین موقعیتی، برای جامعه و انقلاب اسلامی چه عواقب و خطر‌هایی می‌تواند داشته باشد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در پیامی صریح به بارسلونا گفت باواریایی‌ها تحت هیچ شرایطی جاشوا کیمیش را از دست نخواهند داد.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
کیهان نوشت: مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!
محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی دوباره قلیه امیر قلعه نویی و البته رضا عنایتی به شدت موضع گرفت.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
تونی کروس : برکناری کان آن هم به این شکل، باورنکردنی و شرم‌آور است
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، به شدت به شرکت INEOS تاخت. این شرکت خریدار جدی منچستریونایتد است.
روزنامه کیهان درباره حسن روحانی نوشت: کارنامه فاجعه‌بار او با لفاضی و بازی با کلمات تحریف‌شدنی نیست و حتما فراموش نکرده که در دوره ۸ ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی‌های عمومی از بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود.
حمله تند محمود فکری به قلعه‌نویی: کدام رفاقت؟
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
«رجانیوز» نوشت: نئولیبرال‌های اصلاح‌خواه ابایی از افتادن به ورطه‌ی سکولاریسم نیز نداشته و اگر شرایط اقتضا کند این مطالبه را نیز علم کرده و خواهان جدایی دین از سیاست شده و حتی حکومت پارلمانی را نیز مطالبه می‌کنند. فرقی هم ندارد شومنی، چون ضرغامی باشد یا تکنوکراتی، چون ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ