قیمت گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و از هر کیلو ۹۵.۸۰۰ تومان در هفته گذشته به ۸۶.۸۰۰ تومان در هفته جاری رسیده است اما تا قیمت مصوب هر کیلو ۶۳هزار تومان، فاصله دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی، حاکی از کاهش محصولات در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.کاهش تقاضا، معوق شدن مطالبات تولیدکنندگان و… سبب شده تا حجم خرید برخی از شعبات فروشگاه‌ها کاهشی باشد.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی، حاکی از کاهش محصولات در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.کاهش تقاضا، معوق شدن مطالبات تولیدکنندگان و… سبب شده تا حجم خرید برخی از شعبات فروشگاه‌ها کاهشی باشد.
مدتی است برخی بازارهای محصولات کشاورزی نا به سامان بوده و قیمت ها در برخی بازارها سلیقه ای اعمال می شود. البته بازار هوشمند بوده و این امر دلایل اقتصادی دارد.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
نماینده مردم رشت گفت: قیمت برخی از کالاهای اساسی و مرغ افزایش یافته و مجلس باید جلسه عیرعلنی درباره این موضوع تشکیل دهد.
قیمت برخی از محصولات کشاورزی مانند شیر تعیین تکلیف شده و نرخ بعضی مانند گندم همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.
گندم یکی از مواد اولیه برخی از اقلام اساسی بوده که اگر قیمتش زیاد بالا رود شاهد افزایش قیمت در برخی از کالاها خواهیم بود و اگر بالا نرود کمبود در بازار ایجاد می شود.
رصد بازار کالاهای اساسی نشان می دهد؛ هر کیلو شکر به ۳۰ هزار تومان و هر کیلو مرغ به ۸۸.۴۰۰ تومان رسیده است.
هفته دوم فروردین سال جدید قیمت برخی از کالاها از جمله قند و شکر در بازار افزایش یافته است.
هفته دوم فروردین سال جدید قیمت برخی از کالاها از جمله قند و شکر در بازار افزایش یافته است.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
بخش کشاورزی در هفته جاری با نوسانان قیمتی بازار گوشت آغاز شد. وزارت جهاد کشاورزی بنا دارد با مدیریت بازار کالاهای اساسی مردم دغدغه کمتری در تامین مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان داشته باشند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از گرانی برخی از کالاهای اساسی و مایحتاج مردم گلایه کرد.
قیمت لبنیات و روغن در ۳ ماه اخیر تثبیت نسبی داشته است.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالا‌های وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشور‌های دیگر دچار مشکل شویم.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته اول شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت برخی کالاها از جمله برنج، مرغ و تخم مرغ کاهش جزئی داشته است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت میراث‌دار تورم جدی و بی‌اعتمادی از دولت قبل است. در ارتباط با قیمت جهانی با مشکل مواجه است. بحث تحریم‌ها بی‌سابقه است. در توافق با ۱+۵ هم مشکل دارد. در این شرایط دولت یارانه برخی از کالاها را حذف می‌کند که به نظر بنده نباید همه این کارها را با هم جمع می‌زد.
یک فعال سیاسی قیمت برخی کالاها در دو دولت روحانی و رئیسی را باهم مقایسه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ