محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند فرمولی را به‌دست آورند که وضعیت سازه‌ها را برای استفاده مجدد بعد از زلزله تعیین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در دولت وحدت ملی لیبی از دستیابی به توافقی مبنی بر انتقال فرمانده تیپ ۴۴۴ لیبی و نگهداری از وی در یکی از مقرهای «یگان پیشگیری» این کشور خبر داد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی با تأکید بر اینکه مسکو «تلاش برای دستیابی به‌صلح در اوکراین را باارزش می‌داند»، از تحرکات غرب برای گفتگو درباره «فرمول زلنسکی» پرده برداشت.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
گروهی از فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از روشی فناورانه زمینه را برای دریافت بهتر مکمل‌های خوراکی در بدن نشخوارکنندگان فراهم کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برای نخستین بار در دنیا موفق به ساخت دستگاه گرمکن تابشی کاتالیستی شد.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با احیای روابط سیاسی با عربستان، دستیابی به تجارت یک میلیارد دلاری در کوتاه مدت و ارتقای آن به ۲ میلیارد دلار در میان مدت هدفگذاری شده است.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: برآورد شده تجارت ایران و قطر تا سال ۱۴۰۴ به ۳ میلیارد دلار برسد که شامل صادرات، واردات، سرمایه گذاری مشترک، ترانزیت، صادرات مجدد و تولید مشترک است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که در دولت سیزدهم می‌توانیم به این نقطه برسیم و جمهوری اسلامی به پرتاب کننده ماهواره کشورهای متقاضی در لایه لئو تبدیل شود.
مشاور وزیر و رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات کشاورزی راه‌اندازی شده است.
منابع سودانی از دستیابی به ساختار نهایی توافقنامه چارچوبی پس از نشست های فشرده خبر دادند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق ساخت پوشش عایق مقره‌ها و ایزولاتورهای برق شدند.
دانشیار دانشگاه تهران از دستیابی به فناوری ساخت لایه‌های ابرجاذب نور در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران خبر داد و برای تجاری‌سازی این دستاورد اعلام آمادگی کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تکمیل فاز نهایی پارک علم و فناوری حوزه سلامت خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه توانسته‌اند به تراز مثبت اقتصادی برسند.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به دستیابی به روشی شدند که با استفاده از یک پپتید نوترکیب به درمان هدفمند سلول‌های سرطانی کبد کمک می‌کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه سلاح فوق راهبردی آرمان که به زودی خبرهایی از آن خواهیم شنید، می‌تواند اهداف را در برد چهارصد کیلومتری منهدم کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
رئیس جمهور گفت: اگر می‌گوئیم رشد اقتصادی قریب به بیش از پنج درصد داریم، حتماً دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصد که هدف‌گذاری شده قابل دسترسی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه دستیابی به توافق خوب امکان پذیر است، گفت: روابط ایران با کشورهای منطقه از جمله چین می‌تواند بسیاری از تهدیدها و تحریم‌ها را خنثی کند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: هدفگذاری در قانون برنامه ششم دستیابی به ضریب ۹۵ درصدی امنیت غذایی بوده که در این فرجه زمانی این موضوع تحقق پیدا نکرده است.
وزیر دفاع گفت: دستیابی وزارت دفاع به علوم نوظهور و فناوری های پیشرفته موجب اقتدار مقابل دشمنان شده است.
وزیر دفاع گفت: دستیابی وزارت دفاع به علوم نوظهور و فناوری های پیشرفته موجب اقتدار مقابل دشمنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ