پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
واکنش بازار ایران نسبت به یک چینی لوکس در مقابل برندهای اسم و رسم‌دار مشخص نیست اما هونگچی در کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار موفق عمل کرده است.
زاهدان- تصاویر ۴ شهید پلیس راه زاهدان منتشر شد.
زاهدان- تصاویر شهدای پلیس راه زاهدان منتشر شد.
KMC X5 بهبودهای ظاهری و رفاهی قابل‌توجهی را در مقایسه با جک S5 تجربه کرده است.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
دو فضانورد روس برای نصب یک محفظه هوایی آزمایشی از ایستگاه بین‌المللی فضایی خارج شدند. تیمی از ناسا نیز از راه دور این دو فضانورد را در انجام عملیات همراهی کردند. پیاده‌روی فضایی اصطلاحی است که به خروج فضانورد از فضاپیما یا ایستگاه فضایی گفته می‌شود.با وجود بالا رفتن تنش میان ایالات متحده و روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، همکاری فضایی دو کشور در ایستگاه فضایی بین‌المللی مانند گذشته در جریان است.
به نظر می‌رسد احیای علاقه چین به توپخانه با کالیبر بزرگ‌تر از جنگ جاری در اوکراین الهام گرفته شده است، جایی که هر دو طرف نبرد از توپ ۲۰۳ میلی‌متری مالکای دوران شوروی علیه یکدیگر استفاده کرده‌اند.
توپ روسی مالکا ۲ S ۷ Pion/۲ S ۷ M که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۰ ساخته شد در کنار هویتزر خودکششی M ۱۱۰ آمریکایی از مشهورترین نمونه‌های ۲۰۳ میلی‌متری هستند.
حیوانی که دچار این اختلال است معمولا تعادل کاملی در راه رفتن ندارد، زیرا عصب‌های دو مغز در هنگام ارسال دستور به عضو مورد نظر مرتب در حال درگیر شدن با یکدیگر هستند و حتی گاهی اوقات بعضی از حیوانات بدون آنکه به سمت مکان خاصی بروند بی‌هدف به صورت زیگزاگ حرکت می‌کنند.
گربه‌ها فقط به راه رفتن روی سفال اکتفا نمی‌کنند. مورد جالب‌تری که از ردپای گربه پیدا شد به سال ۲۰۱۳ و کشور کرواسی برمی‌گردد. در این سال یک کتاب قرون وسطایی مربوط به قرن پانزدهم میلادی در این کشور کشف شد که اثر راه رفتن یک گربه روی آن به جا مانده بود.
دونالد ترامپ، نخستین رئیس جمهور ایالات متحده است که با اتهاماتی کیفری روبرو شده و قرار است روز سه‌شنبه چهارم آوریل (۱۵ فروردین) در دادگاهی در منهتن نیویورک تفهیم اتهام و سپس به پرونده او رسیدگی شود.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
اسلولوریس با چشمان درشت و راه رفتن آرام خود، موجودی آرام و بی دفاع به نظر می‌رسد. اما پشت این تصویر یک سلاح دفاعی شگفت انگیز نهفته است.
صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
ویدیویی دلخراش از گربه ای در ازبکستان که به دلیل سرمای شدید این کشور در حین راه رفتن؛ یخ زده است را ببینید.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره صحت میزان ابر توده متان به طول پنج کیلومتر گفت: تصاویر ماهواره‌ای سال‌هاست که مانند مستندات، پژوهش‌ها و تحقیقات مراکز دانش بنیان کشور است و قابل کتمان نیست. ما اگر این مسئله را نپذیریم، در نتیجه به دنبال راه حل آن نیز نخواهیم رفت. باید این واقعیت را قبول کنیم که چنین مشکلی وجود دارد البته این گاز آلاینده نیست و گلخانه‌ای است.
شیر نر با چند شیر جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آنها به جایی رسیدند که کروکودیل در آفتاب غرق شده بود. ناگهان شیر نر به کروکودیل حمله کرد، تا این که شیر پای عقبش را گرفت و از آب دور کرد. بقیه شیرهای جوان نیز به هم پیوستند و به تحریک و حمله به کروکودیل ادامه دادند.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به جای رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه شرکت کرد. جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد.
در پی اعتصاب سه روزه کارگران راه آهن در بلژیک سه چهارم خدمات قطار‌ها در سراسر بلژیک لغو شده است.
حدود ۵۰ هزار کارگر راه آهن در اتریش به این دلیل که طبق قرارداد دسته جمعی نمی‌توانند افزایش حقوق دریافت کنند، دست به اعتصاب زدند.
در مکزیکوسیتی یک کودک مبتلا به فلج مغزی اولین قدم‌های خود را با کمک اسکلت بیرونی رباتیک برداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ