ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شمس آذر می گوید برخی از مدیران سایپا آنقدر مصاحبه کرده و در تلویزیون حضور پیدا می کنند که گویا می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
تمرین پرسپولیس پس از برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل پیگیری شد.
جواد نکونام و فرهاد کاظمی شب گذشته در هیات عزاداری با یکدیگر همکلام شدند و به نظر می‌رسد درباره مسائل روز استقلال به گفت و گو پرداختند.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
بعد از انتشار صحبت‌های مربی یوونتوس در جشن 100 سالگی این باشگاه، خشم هواداران از این مربی افزایش پیدا کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
آرتور که سابقه بازی کنار لیونل مسی، رونالدو نیمار را داشته، در مورد خصوصیات هر کدام حرف زد.
گلر جدید تاتنهام در مصاحبه‌ای با صفحه رسمی باشگاه از انگیزه‌های خود برای حضور در لندن گفت.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
محمدامین حزباوی در مراسم بدرقه‌ای که باشگاه فولاد برای مدافع خود در نظر گرفته بود، از فولادی‌ها خداحافظی کرد.
سرمربی جدید آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نتایج خوبی در فصل جدید بگیرند.
حمید سجادی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت اجرای قانون در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مربیان داخلی در باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها صحبت به میان آورد.
نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید صحبت‌های ما نمایندگان به گونه‌ای باشد که باعث تزریق ناامیدی در کشور شود.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید استقلال تیم قابل احترامی است.
سرمربی اسبق پرسپولیس قهرمانی این تیم را حاصل فصل طاقت‌فرسایی می‌داند که پشت سر گذاشته‌اند.
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
سرمربیان میلان و ناپولی آخرین صحبت های خود را پیش از تقابل حساس امشب انجام دادند.
بزرگترین آرزوی من دستکش طلای جام جهانی است؛ هر شب به این فکر می‌کنم و در همه یادداشت‌هایم نوشته‌ام که بالاخره به این آرزو می‌رسم...
سرمربی خبرساز لیگ دسته اول معتقد است چوکا اگر قرار باشد در لیگ دسته اول بماند، فقط با ادامه کار او این مهم میسر خواهد شد.
علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال، جلسه‌ای فوری و خصوصی با بازیکنان تیمش برگزار کرد.
نورافکن در مورد هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس را اینجوری ندیده بودم. من جلوی هواداران استقلال بازی کرده‌ام، به قرآن اینجوری نیستند. از اول بازی به دانشگر فحش ناموس می‌دهند. این چه وضعش است و یکی باید به آنها بگوید این‌کار را نکنید.
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به تلاش این باشگاه برای موفقیت در بخش پایه‌ها و آکادمیک، از توجه صدا و سیما به این موضوع تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ