بحث آزادی بیان است. آنطور که من می‌فهمم کلیت نظام سیاسی، با آزادی بیان تا حدی کنار آمده و در حال حاضر هم تحمل دستگاه‌های حاکم نسبت به گذشته در برابر این موضوع بالاتر رفته است. با این همه، کسانی که در نقد اوضاع قلم می‌زنند یا سخن می‌گویند نسبت به امنیت خود هیچ‌گونه اطمینانی ندارند. بنابراین، ضروری است که تصریح شود نظام جمهوری اسلامی اصل آزادی بیان را پذیرفته و اصحاب قلم و سخن هیچ‌گونه نگرانی نسبت به عواقب انتقادات سیاسی خود ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان به دلیل انجام شادی گل پس از گل استقلال در دربی از هواداران سپاهان معذرت‌خواهی کرد.
علی کریمی، ملی‌پوش اسبق تیم ملی گفته بود آرزوی قلبی‌اش موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است تا دل هواداران در ایران شاد شود.
پناهیان گفت: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در امور جامعه، این‌قدر اهمیت دارد که به‌خاطرش خون امام‌حسین(ع) ریخته شد و امیرالمؤمنین(ع) متهم شد به عدم سیاست‌ورزی! این مشارکت‌خواهی از مردم، اصلِ حقیقت ولایت است.
حامیان صدر پس از آن خروج از منطقه سبز بغداد را آغاز کردند که رهبر این جریان در کنفرانس مطبوعاتی در نجف اشرف از ملت عراق بابت اتفاقات پیش آمده معذرت‌خواهی کرد و از هوادارانش خواست تا اطراف منطقه سبز در مرکز بغداد را ترک کنند.
نوری، وزیر آموزش و پرورش: آقای رئیس جمهور گفتند منّتی برسر معلمان نیست، ما از معلمان بخاطر ۱۱ سال تاخیر در اجرای طرح رتبه بندی معذرت‌خواهی می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ