نفرات اول و سوم برترین تنیسورهای جهان در تورنتو تمرین مشترکی برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جلسه تمرینی اردوی مشترک تیم ملی واترپلو ایران و صربستان عصر روز گذشته (سه‎ شنبه) در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
انتشار تصاویری که دو بازیکن از رقبای سنتی دو تیم شهر منچستر را در حال تمرین مشترک نشان می‌دهد جنجالی شده است.
موسی اسماعیل‌پور در باشگاه بدنسازی کنار محمدرضا گلزار دیده شد.
اولین تمرین تاکتیکی استقلال برای دربی، امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود و نکته جالب حضور کوین یامگا در تمرین گروهی این تیم است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفت‌وگو با کادر فنی و بازیکنان پرداخت.
رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفتگو با کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
جواد نکونام صبح امروز به‌همراه دوست قدیمی‌اش امید خورج در پاس تهران میهمان تمرین رسانه ورزش بود و به‌همراه عادل فردوسی‌پور و بازیکنان این تیم به یاد دوران بازی در سطح اول فوتبال دنیا پا به توپ شد.
رزمایش دریایی مشترک با روسیه و چین فرصتی برای نیروی دریایی سپاه بود تا از شناورهای کاتاماران شهید سلیمانی و شهید ناظری در یک رزمایش بین المللی بهره بگیرد.
در رزمایش مرکب ۱۴۰۱ بین ایران و چین و روسیه، یگان‌های شناور سه کشور تمرین Photo Ex را انجام دادند و یک نوع آرایش جنگی خاص تحت فرماندهی مشترک برای رویارویی با دشمن فرضی را تمرین کردند.
فیلیپین و آمریکا امروز رزمایش نظامی مشترک و گسترده ای را آغاز کردند؛ تمرین های نظامی ۳ هفته ای که هشدار چین را در پی داشت.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
بر اساس اعلام قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور، بخشی از سامانه‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح برای احراز آمادگی جهت انجام رزمایش پیش‌رو از امشب تمرین عملیاتی انجام می‌دهند.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای آینده تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان قطری و زیر نظر سرمربی سوئدی آنها برگزار خواهند کرد.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای آینده تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان قطری و زیر نظر سرمربی سوئدی آنها برگزار خواهند کرد.
وزارت دفاع بلاروس امروز در بیانیه ای از برگزاری تمرین مشترک نیروهای هوایی روسیه و بلاروس از ۲۶ دی تا اول بهمن خبر داد.
وزارت دفاع سعودی هدف از این تمرین نظامی را حفاظت از خطوط حمل و نقل دریایی، مقابله با تهدیدات علیه تاسیسات نفتی، حفاظت از آزادی کشتیرانی دریایی و تقویت مفهوم اقدام و فعالیت مشترک در میان واحد‌های شرکت کننده اعلام کرد.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
ارتش مصر از برگزاری رزمایش دریایی با روسیه در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای انجام می شود، خبر داد.
وزارت دفاع عربستان سعودی از آغاز تمرین مشترک نظامی با نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا خبر داد.
در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ارتش، عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی با موفقیت اجرا شد.
این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید خیلی از بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال دنیا میزان چربی بدن‌شان در همین حدود بوده است و این مسئله نشان دهنده آمادگی بدنی لوکادیا است.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ