افرادی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
یک گروه کوچک دانمارکی که خود را «میهن پرستان دانمارک» می‌خوانند، با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
گروهی از هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شدند.
برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی و خواستار پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.
مرتضی آقاتهرانی نوشت: ان شاءالله، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده را به فوریت به صحن می‌آوریم. صحبت‌ها مأیوس کننده نباشد، چرا که ما از فرصت تعطیلی ده روزه تابستانی مجلس به نفع اتقان این طرح استفاده خواهیم کرد. از جلسات با گروه تحقیقات مجلس، علما، پیشنهادات مردمی و نخبگانی استقبال خواهیم کرد تا که لایحه ای درخور به شورای نگهبان تحویل دهیم.
امروز گروهی از موافقان حجاب با تجمع جلوی مجلس، مخالفت خود را لایحه عفاف و حجاب نشان دادند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
رویترز اعلام کرد دولت فرانسه با ارسال نامه‌ای به سران گروهک منافقین به آنها اطلاع داده که امسال حق ندارند تجمع سالانه در شهر پاریس برگزار کنند.
پلیس فرانسه با مطرح کردن نگرانی‌های امنیتی درباره برگزاری تجمعات سالانه گروهک منافقین، امسال اجازه برگزاری این نشست را نداد.
گروهی از سپرده گذاران لبنانی در اعتراض به سیاست های مالی دولت و بازپس گیری سپرده های خود، تجمعی در اطراف شهرداری بیروت برگزار کردند.
مجموع این دو گروه شامل ۵۰۰ نفر از نیروها هستند اما ما علاقمندیم این اتفاق بیفتد لذا موضوع را دنبال کردیم و کارهای حقوقی را انجام دادیم. از لحاظ ما مانعی وجود ندارد ولی حکم بالادستی وجود دارد که قابل حل است.
گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز سه شنبه درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند. سریال مسمومیت دانش آموزان قمی از ۹ آذرماه شروع شد و در یک هنرستان رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد. ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.
گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.
گردانندگان اصلی فراخوان مجازی در شیراز که هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز و ایجاد تجمع را برعهده داشتند؛ دستگیر شدند.
مکانیسمی کشف شده است که سطوح سلولی تاو را تنظیم می‌کند، پروتئینی که تجمع نابجای آن در ریشه تائوپاتی‌ها (تخریب پروتئین تاو) باعث گروهی از بیماری‌های تخریب کننده عصبی است.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
در پونک نیز گروهی از معترضان که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر تخمین زده شدند، از دانشگاه آزاد تا بلوار اشرفی اصفهانی و تیراژه دست به راهپیمایی زدند و عده‌ای نیز در محدوده دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد در خیابان یخچال در قلهک تجمع کرده و قصد تحریک دانشجویان را داشتند.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
در پی تجمعات و اعتراضات ساختارشکنانه در برخی شهرهای ایران، شب گذشته گروهی از مردم مشهد برای خاتمه تجمعات این‌چنین در خیابان‌ها تجمع کردند. / تسنیم
گروهی از هواداران دونالد ترامپ پس از انتشار اخبار مربوط به یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، در اطراف اقامتگاه او در فلوریدا تجمع کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ