نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
مساله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن‌های این برنامه قلمداد می‌شود. مساله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛ رابطه دولت با نفت، مولدسازی، اصلاح صندوق‌های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی حوزه‌ها اعتقاد داریم برنامه دارای ضعف‌هایی است؛ یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
مسئله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن های این برنامه قلمداد می شود. مسئله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛  رابطه دولت با نفت ، مولدسازی ، اصلاح صندوق های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی از حوزه ها اعتقاد داریم برنامه حائز ضعف های است یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق تصویب شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از آغاز بررسی کلیات این لایحه در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: اگر امروز به جمع‌بندی برسیم، کلیات این لایحه رأی‌گیری می‌شود.
جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای بررسی کلیات این لایحه از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج‌ ساله هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز کلیات لایحه واردات خودروهای کارکرده را به تصویب رساندند.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با کلیات لایحه ایجاد وزارت بازرگانی مخالفت کرده است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر  انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار موافقت کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در صحن مجلس، کلیات لایحه بودجه را به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع داد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور بررسی شد و نمایندگان با آن موافقت کردند.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد.
کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
در جلسه عصر امروز نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق ابتدا توضیحات و دفاعیات میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه را استماع کردند. سپس نمایندگان مخالف و موافق نظراتشان را بیان کرده و سپس درباره کلیات رای گیری شد.
اعضای کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به تصویب رساندند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیات بودجه ۱۴۰۲ دوشنبه عصر به مجلس فرستاده شده است. ما برخی پیشنهادات را مبنی بر توجه به سند تحول بنیادین داشتیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ