رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.
مرکز راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز خبر داد.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین–کرج حدفاصل پل فردیس تاپل کلاک گزارش شده است.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در ورودی های پایتخت خبر داد و افزود: با گذشت زمان بر حجم ترافیک افزوده خواهد شد.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و تردد پرحجم در جاده فیروزکوه خبر داد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در جاده قدیم جاجرود و آزادراه تهران-پردیس را نیمه سنگین توصیف کرد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز در شرق این استان خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه- تهران خبر داد
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است، گفت: در آزادراه قزوین به کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
ترافیک نیمه سنگین ۴ محور در اطراف تهران
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محدوده زرنان مشاهده می‌شود.
اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در محورهای ساوه-همدان، اراک-سلفچکان، اراک-توره و ساوه-تهران به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در محورهای ایلام - سرابله - حمیل محدوده‌های تونل آزادی و گلمه، چذابه - بستان محدوده بستان و خرمشهر - شلمچه و بالعکس محدوده شلمچه نیمه سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه (جنوب به شمال) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ