رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی دشمنان برنامه‌هایی برای اقدامات تروریستی و ناامن سازی داشتند که با اعزام پنج تیپ تکاور به مناطق مرزی توطئه آن‌ها را خنثی کردیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس گفت: به یاری خداوند و حمایت مردم همیشه در صحنه، در جنگ نرم نیز دشمنان را ناامید و توطئه آن‌ها را خنثی خواهیم کرد.
وزیر نفت گفت: در ایام پایانی سال و علیرغم اینکه مصرف بنزین افزایش یافت، هیچ جایگاه سوختی با کمبود بنزین مواجه نشد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.
علم الهدی در واکنش به توطئه اخیر دشمن در مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه اضافه کرد: شما ببینید دشمن تا کجا در ناامیدکردن ما عمل می‌کند، تا حدی که به جان دختران معصوم و بی‌گناه ما افتاده‌اند و حتی در دبستان‌ها، هراس مسمومیت‌سازی را به جان و دلشان انداخته تا حس امنیت را از مردم ما بگیرند.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
مشهد ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان در معرض توطئه های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می کند دین گریزی را در میان جوانان رواج دهد.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل برنامه‌ریزی کردند ایران را در منطقه بی‌ثبات کنند.
وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: توطئه اصلی دشمن خنثی شده است. تلاش کنیم در نوساسنات ارزی معیشت مردم آسیب نبیند و فشار کمتری به آنها وارد شود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: دشمن در حوزه حجاب به صورت راهبردی عمل کرده و ما نیز باید هوشمندانه عمل کنیم.
وزیر کشور گفت: دشمن آخرین توطئه خود را در اغتشاشات اخیر اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است.
وزیر کشور بیان کرد: هیچ ایرانیِ ایران‌دوستی نمی‌پذیرد که کشور با توطئه دشمن، ناامن شود و از این رو شخصیت‌ها و چهره‌ها باید موضع مشخص و آشکاری نسبت به ناامنی و بی‌ثبات‌سازی جریان معاند داشته باشند.
فرمانده کل انتظامی گفت: مردم کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی کرده است.
کانون مدارس اسلامی طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سیزدهم آبان‌ماه اعلام کرد: این روزها دختران ایرانی با حربه‌ بی حجابی و فروپاشی نقش زن در خانواده محور اصلی توطئه ورزی دشمن هستند.
وزیر کشور گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد نا آرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
تربت حیدریه ـ معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است و ائمه جمعه می‌توانند با برنامه‌های فرهنگی نقشه آنان را خنثی کنند.
رئیس جمهور هدف دشمن از طراحی توطئه جدید را بازداشتن کشور از پیشرفت دانست و گفت: دشمنان به قصد انزوای کشور وارد میدان شدند اما در این توطئه هم شکست خوردند.
رئیس مجلس خبرگان گفت: بر همه زائرین لازم است هوشیاری لازم را در برابر توطئه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشته باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات و مسائل سیاسی به این اجتماع عظیم ضربه وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ