کشورهای حوزه خلیج فارس با وجود وابستگی شدید به صنعت نفت و گاز، در سال‌های اخیر اهداف جدید و نسبتا مشابه و گسترده ای را برای کسب بیشتر انرژی‌های غیرفسیلی به ویژه انرژی خورشیدی اعلام کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو کشور نفت‌خیز به دنبال تراشه و متخصص AI در جهان هستند
پس از انصراف از خرید روملو لوکاکو، اینتر حالا قصد دارد برای جذب آلوارو موراتا از اتلتیکو اقدام کند.
انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر برگزار می شود
خیز ۲۰۰میلیون یورویی رئال؛ خرید فوری امباپه
باشگاه النصر به کمک ابرستاره پرتغالی اش با بارسلونا وارد رقابت شد.
خیز مسی برای عبور از دایی در ۲بازی آسان آسیایی
خیز طلای جهانی برای فتح قله تاریخی در ناحیه ۲۰۷۰ دلار ناکام ماند.
انگلیس اعلام کرد قانون جدیدی برای کنترل قدرت شرکت های فناوری بزرگ مانندگوگل، فیس بوک و آمازون که قادر به سخت تر کردن رقابت در بازارهای دیجیتال هستند، ارائه می کند.
خیز هارمونی برای شکستن سلطه iOS و اندروید
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
آکژول محموداف یکی از شاخص‌ترین فرنگی‌کارانی است که امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه شرکت می‌کند، او به دنبال تکرار طلای سال گذشته‌اش در اولانباتور است.
کیلیان امباپه در بازی برابر نانت با بازوبند کاپیتانی توانست رکورد گلزنی پی اس جی را به نام خود کند. بازوبندی که چندی پیش باعث تنش در تیم شده بود.
تیم فوتبال جوانان ایران امروز کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا که به منزله کسب سهمیه جام جهانی جوانان است آغاز می‌کند.
یک کمیته کلیدی در پارلمان اتحادیه اروپا درباره اقدامات حفاظتی سختگیرانه تر برای جلوگیری از دسترسی سازمان های غیر دولتی اتحادیه به داده ها توافق کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود، موافقت با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزآوری ۱۷۲ میلیون دلاری طلای سرخ، بورس در چاله خودرو!، بازار نفت در انتظار سیگنال چین، بورس چه زمانی صعودی می‌شود؟، واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، بعد از سال‌ها دور بودن از مربی‌گری قصد دارد به این دنیا بازگردد و بار دیگر بخت خود را روی نیمکت تیم‌های فوتبال امتحان کند.
ستاره تیم سپاهان در دیدار امروز تیمش برابر نساجی هم موفق به تاثیرگذاری روی گل شد.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
کارشناسان بر این باورند که بازگشایی اقتصاد چین چین تکانه مهمی را به رشد اقتصاد جهانی وارد می‌کند. این اقدام در دومین اقتصاد بزرگ جهان، با سرعت بخشیدن به افزایش مخارج خانوار و رشد سرمایه‌گذاری موجب می‌شود درحالی‌که سطح تقاضا در غرب رو به کاهش است اقتصاد جهانی شاهد یک سطح تقاضای قابل اتکا باشد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی مقابل پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل می‌توانند صدر جدول را به نام خودشان بزنند.
شاگردان ابراهیم تقی‌پور یک گام دیگر به قهرمانی مجدد در لیگ برتر فوتسال نزدیک شدند.
رویکرد چینی‌ها نسبت به رویدادهای ابتدایی سال آینده میلادی و منتفی کردن برگزاری آنها در کشورشان، نگرانی‌هایی را درمورد بازی‌های آسیایی درفاصله ۱۰ ماه تا زمان جدید این بازی‌ها ایجاد کرده است.
ابرستاره آرژانتینی در آستانه شکستن 5 رکورد بزرگ تاریخ فوتبال است.
جلال القادری نفرات اصلی تونس در دیدار مقابل استرالیا را مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ