کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.
در جلسه هماهنگی دیدار هوادار و مس رفسنجان مشخص شد این دیدار هم مانند پرسپولیس و آلومینیوم اراک بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، نسبت به تیم کاملا امیدوار است.
کوپال ناظمی با پشت سر گذاشتن مصدومیت کاملا آماده قضاوت در لیگ برتر است.
ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر در 5 فصل گذشته از جمع مدعیان کاملا دور افتاده است.
دومین خط دفاعی لیگ برتر اما در فصل جدید رقابت‌ها دیگر وجود خارجی نخواهد داشت و ممکن است طی روزهای آینده کاملا به تاریخ بپیوندد.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: پلیس، امنیت کامل را در این هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور برای شهروندان عزیز در ورزشگاه ها برقرار کرده است.
بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
دلیل موفقیت استقلال در این فصل از بازی های لیگ برتر تنها نمایشی نیست که شاگردان ریکاردو سایپنتو در مستطیل سبز دارند. این کاملا پیداست.
استقلال در حالی وارد ثلث سوم و سرنوشت‌ساز لیگ برتر می‌شود که آسمان این تیم کاملا آفتابی است.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر تبدیل به یک تیم کاملا تهاجمی شده است. تیمی که زیاد موقعیت ایجاد می کند و با وجود اینکه زیاد هم موقعیت از دست می دهد، پر گل به پیروزی می رسد.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر برخلاف انتظار کاملا سرد و بدون هیجان دنبال می‌شود و این در حالیست که در فاصله 8 روز مانده به پایان این موعد اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
امید نورافکن پس از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر با تغییر پستی کاملا متفاوت نسبت به گذشته مواجه شده است.
تیم مس کرمان حساب زیادی برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل رقابت های لیگ برتر باز کرده است و این موضوع در صحبت های مربیان این تیم کاملا مشخص بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دو دیدار معوقه مسابقات باشگاه‌های برتر مردان ایران را اعلام کرد.
هفته نهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مس و کراپ و سقوط گیتی پسند به رده چهارم جدول به پایان رسید.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم به خوبی از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرده و به آمادگی لازم رسیده است.
در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال، رئیس سازمان لیگ از شرایط کلی برای آغاز این فصل ابراز رضایت کرد اما گفت: شرایط برخی سالن‌ها کاملا ایده‌آل نیست که آنهم از دست ما خارج است.
منچستریونایتد امروز در زمین ساوتهمپتون 0-1 پیروز شد تا با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر، کاملا از بحران فاصله بگیرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم یک تورنمنت تدارکاتی در قبرس شمالی می‌شود.
برنامه کامل لیگ برتر فوتبال ایران در یک عکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ