سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح خدمات امداد و نجات در ۶ استان متأثر از سوانح جوی در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به حضور امدادرسانان در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی، گفت: امدادرسانان و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۸۶۲ نفر امدادرسانی کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶۷۳ نفر در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته امداد رسانی به ۲۰۷ حادثه دیده در ۸ استان متاثر از سوانح جوی انجام شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و توفان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۷۷۹ نفر متأثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به هزار و ۲۴۳ نفر متاثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به گزارش سوانح جوی اعم از آب‌گرفتگی، کولاک و برف ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه گفت: به ١١استان امدادرسانی شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع برف و کولاک از امدادرسانی در 20 استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به اینکه ١٨ استان متأثر از وقوع برف و کولاک است، گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۵۶۰۰ نفر متأثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۲۵ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به حدود ۴۶۰۰ حادثه دیده در کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط ناپایدار جوی کشور، از امدادرسانی به ۱۳ استان کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان در سرمای کم سابقه کشور گفت: ۳ استان دارای بیشترین گرفتاری ناشی از برف و کولاک داشته اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی ۲ هزار و ۲۸۲ امدادگر در ۲۸ استان کشور، در ۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال ‎احمر با اشاره به اینکه ۲۳ استان کشور طی ۴ روز گذشته متأثر از آبگرفتگی و کولاک شده بود، گفت: امدادرسانی به ۵ هزار نفر در عملیات‌های جوی صورت گرفت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ٢٦٥٧ نفر و اسکان اضطراری به ۲۲۶ نفر طی عملیات جوی از چهارشنبه تا امروز و توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی ۳ روز گذشته به بیش از ۳۳۰۰ متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان کشور امدادرسانی شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امداد گران به سه حادثه رانندگی در جاده‌های استان امدادرسانی کردند، گفت: این حوادث یک کشته داشته است.
محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات امدادونجات در ۱۶۶۹ نقطه متاثر از سیل صورت گرفته است، گفت: ۱۶۷ شهرستان، ۱۳۰ شهر، ۱۳۸۶ روستا و ۱۵۳ محور مواصلاتی تحت سیل و آبگرفتگی قرار داشتند که عملیات امدادی در آن‌ها از سوی هلال احمر انجام شده است. در جریان این عملیات‌ها به ۶۱ هزار و ۱۲۷ نفر امدادرسانی شده و ۸۵۸۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۳۰۱۸ نفر نیز به نقاط امن منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ