صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت نیمار جونیور به بارسلونا مطرح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
مرادمند با تایید فحاشی های مداوم ساپینتو علیه داوران و نیمکت حریفان، تکذیب‌ها و بیانیه های باشگاه استقلال در دفاع از این پرتغالی بی‌ادب را رد کرد و آنها را بی اثر کرد.
نشریه فرانسوی اظهارات کیلیان امباپه مبنی بر تمایل برای ادامه همکاری با پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
تعبیر "خالص‌سازی" مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد تکذیبیه مقامات آمریکا و اوکراین فایده‌ای ندارد، چون کاملا روشن است که دولت اوکراین بدون هماهنگی با واشنگتن، نمی‌تواند به محل اقامت رئیس‌جمهور روسیه حمله کند.
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
اوله گنار سولسشر، اسطوره منچستریونایتد، شایعاتی که مدت‌ها درباره او مطرح بود را تائید کرده و گفت هوادار لیورپول بوده است.
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
باوجود تمام تکذیب‌های حجت حق‌وردی در مورد انتقال به نفتچی، این باشگاه لیگ جمهوری آذربایجان، انتقال او را رسمی کرد.
شهردار تهران ادامه داد: در قدم بعد نیز برنامه خرید ۶۳۰ واگن از خارج از کشور در حال پیگیری است و امروز نیز صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور انجام شد که اگر عملیاتی شود بخش عمده مشکلات متروی تهران حل می شود.
درمان آکنه با پوست تمیز شروع می‌شود و مهمترین گام برای درمان جوش، شستشوی اصولی پوست است.
در کشاکش این امضاها و تکذیب‌ها هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به دلیل ترس آن‌ها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا اینکه در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آن‌ها جعل می‌کنند؟
فدراسیون فوتبال درباره تصاویر منتشر شده از پیراهن تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
رضا یزدانی که شایعه شده بود قرار است به سفارش فدراسیون برای تیم ملی ایران بخواند چنین موضوعی را تکذیب کرد.
رضا یزدانی که شایعه شده بود قرار است به سفارش فدراسیون برای تیم ملی ایران بخواند چنین موضوعی را تکذیب کرد.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استفاده از یک کلمه خاص در مصاحبه روز گذشته اش را تکذیب کرد.
جواد محتشمیان، گزارشگر معروف والیبال به مصاحبه عجیبی که از قول او نقل شده واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال با انتشار یک بیانیه جدید به انتقاد از اخبار منتشره امروز در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج پرداخت.
این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه توسط نیروی‌های امنیتی بازداشت شده است.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ