ابوالفضل جلالی در دیدار دوستانه اخیر فیکس بود و احتمال این روند در لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
گرمای شدید هوا و سختی اولین بازی هم مانع درخشش چپ‌پای آینده‌دار استقلال نشد.
وزیر جهاد کشاورزی در احکام جداگانه‌ای، خداکرم جلالی را به سمت مشاور وزیر در امور توسعه کشاورزی و روستایی و غلامحسین آقایا را به سمت مشاور وزیر در امور توسعه کشاورزی دانش‌بنیان منصوب کرد.
به نظر می‌رسید این بخشنامه هرچند توسط معاون سیاسی وزارت کشور ابلاغ شده، اما ایده‌هایی پشت آن است تا مجلس را از هر گروه و جریان منتقد دولت پاکسازی کرده و یکسره دراختیار جبهه پایداری قرار دهد.
مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
ابوالفضل جلالی مدافع جوان و ناراضی استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
از بین امید عالیشاه یا جلال علی‌محمدی یک نفر فردا شب کاپ قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر را بالای سر می‌برد.
جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی روزهای سختی را سپری می‌کند.
ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال برای دربی در لیست آبی ها قرار نگرفت! تصمیمی که به طور حتم جای بحث دارد.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
سه بازیکن استقلال که دیدار سایپا را از نزدیک مشاهده می کردند، ترجیح دادند درباره حواشی امروز باشگاه صحبتی نکنند.
از این انتخاب خوشحالم چون احساس می‌کنم در طول سال‌ها در این زمینه به خیلی از ما ظلم شد و حالا این نگاه در حال ترمیم است.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سفیر ایران در روسیه، مشارکت ایران در نشست چهارجانبه مسکو در هفته آینده را تایید کرد.
مدافع استقلال باید با تیم استانش دیدار کند.
من به توانایی خودم ایمان دارم و می دانم با تمرین و تلاش بیشتر، می‌توانم به هر آنچه که می‌خواهم برسم.
به طور حتم ریکاردو ساپینتو برای انتخاب مدافع چپ تیمش در بازی با نساجی که سه شنبه هفته آینده در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود، دچار تردید خواهد شد.
مدافع چپ استقلال پس از مدت ها دوری از ترکیب آبی پوشان،‌ مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
جلال الدین ماشاریپوف، هافبک النصر، معتقد است که هیچ یک از بازیکنان این تیم از انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تعجب نکرده است.
عضو شورای عالی فضای مجازی به زمزمه ها درباره تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی، انتخاب وی در این سمت و رفتن از دانشگاه صنعتی شریف واکنش نشان داد.
عضو شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا رفراندوم برگزار نمی‌شود؟ گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابی است؛ این انقلاب از همان ابتدا با حضور و همراهی مردم تشکیل شده و هم‌اکنون نیز با همراهی مردم موانع را پشت سر می‌گذارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از روزی که مردم اسلام را انتخاب کردند، سعی دشمن این بود با لطائف‌الحیل آن­ها را از این انتخاب پشیمان کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ