وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه ضمن هشدار درباره تنش آفرینی احتمالی غرب در منطقه خاورمیانه، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را ستود و آن را عاملی قدرتمند برای ثبات در کل منطقه توصیف کرد.
وزیر دفاع لهستان نسبت به حضور نیروهای نظامی گروه واگنر در همسایگی این کشور هشدار داد.
وزیر دفاع روسیه با هشدار به متحدان غربی در تجهیز مهمات خوشه‌ای به ارتش اوکراین فاش ساخت: روسیه با آگاهی از خطرات این مهمات علیه غیرنظامیان، در صورت استفاده دشمن، واکنش مشابه نشان خواهد.
وزیر دفاع روسیه امروز با هشدار درباره «مقابله مسکو با مهمات خوشه‌ای آمریکایی» درباره ضدحمله کی‌یف تأکید کرد: ۲۱ هواپیما، ۵ بالگرد و ۳۶ هزار نظامی اوکراین تا کنون ازبین رفته‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف معاون وزیر دفاع اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که «رژیم کی‌یف» می‌خواهد نیروگاه اتمی زاپروژیا را منفجر کند.
سید احسان خاندوزی گفت: یکی از دغدغه‌های دولت، عدالت منطقه‌ای در دسترسی به تسهیلات بانکی است.
وزیر دفاع عراق با هشدار خطاب به ترکیه اعلام کرد که حاکمیت عراق خط قرمز این کشور است.
وزیر دفاع چین در سخنانی تاکید کرد که پکن به دنبال گفتگو است نه تقابل و طبیعی است که بین کشورها اختلاف وجود دارد. چین همچنین نسبت به اتحادهای مشابه ناتو در آسیا هشدار داد.
وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی خطاب به کی‌یف هشدار داد: به حملات تروریستی اوکراین، سخت و خشن پاسخ می‌دهیم.
«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در تشریح سیاست واشنگتن در قبال چین به نمایندگان مجلس سنا هشدار داد که کاهش بودجه نظامی باعث تضعیف توانایی واشنگتن در رقابت با چین می‌شود.
وزیر دفاع آلمان نسبت به تضعیف قوای ارتش این کشور به دلیل حمایت تسلیحاتی از اوکراین هشدار داد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه تداوم محاصره بنادر یمن قابل قبول نیست به متجاوزان به شدت هشدار داد.
وزیر دفاع آلمان امروز در سخنانی مدعی شد که رزمایش ناتو در لهستان، هشدار روشنی به «پوتین» به شمار می آید!
وزیر دفاع روسیه هشدار داد کشورهای غربی با تجهیز تسلیحاتی اوکراین، تنها به تشدید جنگ دراین کشور دامن می زنند.
وزیر دفاع اتریش در گفت‌وگویی هشدار داد که بر اثر پیامدهای جنگ اوکراین و بحران انرژی، کشورهای اتحادیه اروپا باید خود را برای قطعی برق و خاموشی‌های گسترده آماده کنند.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
وزیر دفاع آمریکا گفت که هرگونه حمله هسته ای علیه ایالات متحده یا متحدانش از سوی کره شمالی به پایان زمامداری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منجر خواهد شد.
وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که یا آتش بس طبق مطالبات ملت یمن را بپذیرند یا اینکه برای جنگ آماده شوند.
وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت که نیروهای یمنی در صورت ادامه تجاوز به این کشور لحظه ای در هدف قرار دادن اهداف مهم و حیاتی امارات و عربستان سعودی تردید نخواهند کرد.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.
جانشین وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق تاکید کرد که دولت های منطقه نسبت به زیان های ناشی از حضور و مداخلات خارجی و به ویژه آمریکا در منطقه باید هشیار و بیدار باشند.
وقتی ما با سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت گذاری دستوری، کنترل قیمت در زنجیره را به دست بگیریم، باعث از بین رفتن رقابت در کیفیت می‌شویم و به کیفیت تولید خودمان ضربه می‌زنیم، اما با اصلاح هدفمند یارانه کالا‌های اساسی و انتقال آن به انتهای زنجیره، سبب عدم دخالت دستوری دولت در قیمت در طول زنجیره خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ