با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
بحران داخلی الاتحاد، رختکن بنزما در آتش
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
گفته شده است که حدود ۵۰۰ پزشک به سبب کودتای قضایی نتانیاهو قصد مهاجرت به خارج و ترک اراضی اشغالی را دارند.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
سازمان ملل می‌گوید، مجبور شده است غذا، پرداخت نقدی و کمک به میلیون‌ها نفر در کشورهای گوناگون را به دلیل بحران فلج‌کننده بودجه کاهش دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه خبر داد که این کشور به چارچوب توافقی برای تسویه بدهی خود به ایران رسیده است.
همزمان با تشدید بحران پروازهای هوایی میان مصر و رژیم صهیونیستی که به معنی کاهش روابط دیپلماتیک دوجانبه خواهد بود، یک هیأت از سوی تل آویو برای بررسی این موضوع راهی قاهره می‌شود.
اریک تن‌هاخ جلوی انتقال تام هیتون، دروازه‌بان سوم منچستریونایتد به لوتون تاون را گرفته است چون او تنها سنگربان آماده تیم است.
شرایط چلسی و استراتژی نادرست مدیریت این باشگاه در یک سال اخیر ضربه‌ای جبران ناپذیر به این تیم وارد کرده است.
اعضای تیم پرسپولیس در اولین تمرین پیش‌فصل شرکت نخواهند کرد.
دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.
منچستریونایتد باید بین خرید مهاجم و دروازه‌بان، یکی را انتخاب کند چون بودجه خرید هر دو را ندارد.
منچستریونایتد باید بین خرید مهاجم و دروازه‌بان، یکی را انتخاب کند چون بودجه خرید هر دو را ندارد.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر باعث شده که انتقادات از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به همراه بازیکنانش زیاد شود.
شرکت شل در پی بحران اقتصادی وخیم پاکستان، سرگرم برنامه‌ریزی برای فروش سهمش در زیرمجموعه خود در این کشور است.
بحران کمبود تراشه رو به پایان است؟
اسرائیل از درون خود با شکاف‌ها و معضلات متعددی روبروست که مهمترین آنها ضعف شدید در نیروی انسانی است، امری که به اذعان رسانه‌ها و مقامات صهیونیست آنها را در معرض خطر فروپاشی قرار داده است.
هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
موسسه رتبه‌بندی بین‌المللی چنگ شین چین به خاطر بحران پیش‌آمده در موضوع عدم افزایش سقف بدهی عمومی آمریکا از سوی کنگره رتبه اعتباری آمریکا را کاهش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ