این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
این ویدئو که در یک مزرعه مشهور چای سبز در ژاپن ضبط شده است، فرایند برداشت و فرآوری گران ترین چای سبز ژاپنی در مزرعه و کارخانه را به تصویر می کشد.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
فرادید نوشت: این ویدئو که در یک مزرعه در استرالیا ضبط شده است، فرایند پرورش کانگورو و عملیات برش و بسته بندی گوشت آن در کارخانه را به تصویر می کشد. پس از بسته بندی نیز این گوشت ها به کشورهای شرق آسیا صادر می شوند.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید عملیات برداشت خرما را با یک دستگاه تکان دهنده مدرن مشاهده کنید.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
یک گاو بی نوا که رشد شاخ هایش باعث شده بود، بخش تیز شاخ در گونه اش فرو برود، با ابزارهای برش نجات پیدا کرد.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
ویدئویی از داخل خودروی زرهی اوکراینی که حین عملیات روی مین رفت.
زورگیران که سعی داشتند به طور وحشیانه‌ای از صاحبین خودرو در پمپ بنزین زورگیری کنند با واکنش سریع یک مرد پا به فرار گذاشتند.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
ویدئویی از عملیات نجات سگ از دست کانگوروی بی‌اعصاب را ببینید.
دختربچه‌ای که در شهر جنگ زده باهموت گیر افتاده و از مادر باردارش جدا شده بود توسط نیرو‌های نظامی اوکراین نجات پیدا کرد.
ارتش اوکراین برای مقابله با ارتش روسیه در باهموت از تک تیرانداز‌ها بهره می‌برد.
منابع محلی سوری اعلام کردند: أبو الحسن الهاشمی القرشی سرکرده گروه تروریستی داعش پس از آنکه عناصری از گروه‌های مسلح محلی نیمه ماه اکتبر او را با برخی از همراهانش در شهر جاسم در جنوب سوریه محاصره کردند، خود را منفجر کرد و کشته شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
تصاویری از مرکز عملیات سپاه پاسداران علیه گروهک‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق منتشر شده است.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرباز اوکراینی روی بمب قبل از انداختن آن بر روی مواضع روسیه نوشت: برای اوکراین. این فیلم نشان می‌دهد که نظامی ارتش اوکراین روی یک بمب قبل از اینکه آن را به یک پهپاد متصل کند و سپس آن را روی یک هدف روسی می‌اندازد این عبارت را نوشت.
فرمانده تیپ ویژه نوپو گفت: مذاکره سه ساعته با فرد گروگان‌گیر در محله آجودانیه تهران نتیجه‌ای در بر نداشت و در نهایت تیم عملیاتی نوپو طی یک عملیات ویژه و غافلگیر کننده وارد واحد مسکونی شده و فرد گروگان‌گیر را خلع سلاح و گروگان‌ها را آزاد کردند.
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ