تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید لیونل مسی به Apple TV+ کمک کرد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فیفا اعلام کرد که جام جهانی زنان بیش از 524 میلیون یورو سود داشته است.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
سود ۹۰میلیاردی هر بازیکن تیم ملی از واردات خودرو
مالک باشگاه اینترمیامی شرح داد که حضور لیونل مسی در این باشگاه چه سود سرشاری برای کل MLS داشته است.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
اینتر میامی از همین حالا مزیت های در اختیار داشتن سوپر استار آرژانتینی را از جنبه ورزشی و تبلیغاتی حس کرده اند.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز 91.190 میلیارد ریال رسید.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز ۹۱.۱۹۰ میلیارد ریال رسید.
فولاد خوزستان سود خوبی از فروش ستاره جوان خود به جیب زده است.
اولین بازی ستاره آرژانتینی با اینترمیامی برای این باشگاه میلیون‌ها دلار سود به ارمغان آورد.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی ۲۰۲۲، شباب الاهلی درآمد ۱۰۸ هزار دلاری داشت.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی 2022، شباب الاهلی درآمد 108 هزار دلاری داشت.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
بارسلونا با 17 بازیکن در جام جهانی 2022 یک میلیون دلار بیشتر از رئال مادرید از فیفا دریافت خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی، نحوه بازپرداخت و برخی مشکلات زیرساختی که در داخل شهرستان قابل حل است بلای جان تولیدکنندگان شده و باید این موانع رفع شود.
باشگاه اینترمیامی تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار گرفته و قصد دارد پیشنهادی جذاب به این بازیکن ارائه کند.
دولت آمریکا ۵ پرونده مرتبط با سرقت اطلاعات فناوری به سود چین، روسیه و ایران اعلام کرده که در یکی از آنها یک مهندس سابق اپل به سرقت اطلاعات تجاری متهم شده است.
رئیس‌‎جمهور سابق آمریکا در سخنانی به شدت عملکرد دولت بایدن در زمینه سیاست‌‎های مهاجرتی را زیر سودال برد و در عین حال به قشر مهاجر در آمریکا به شدت اهانت کرد.
آمازون و اپل با شعار حفظ امنیت داده های کاربران سعی در جلب اعتماد آنها دارند، اما در نهان با روش ها و ابزارهای مختلف داده ها را به سود خود و دولت ها استفاده می کنند.
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ