رسانه‌های اوکراین از وقوع انفجارهایی در مناطق گسترده‌ای از این کشور خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در جنین (شمال کرانه باختری) به تعرضات گسترده امروز علیه مسجدالاقصی، با انجام یک حمله موشکی واکنش نشان داد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه بار دیگر آژیر حمله موشکی گسترده در مناطقی از این کشور به‌صدا درآمده است.
ارتش روسیه می‌گوید حمله موشکی گسترده ارتش اوکراین به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده است.
برخی منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در شهرهای کی‌یف و خارکیف خبر داده‌اند ؛ منابع خبری تصاویری از مسدود شدن برخی معابر در شهر روستوف توسط ارتش روسیه منتشر کرده‌اند.
مقامات محلی در لوهانسک می‌گویند ارتش اوکراین بامداد امروز مناطقی در این استان را موشک‌باران کرده که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند موشکی که جنوب تل‌آویو را هدف قرار داده مجهز به فناوری دقیق بوده و از تمام سامانه‌های پدافندی این رژیم عبور کرده است.
در موج جدید رگبار موشکی نیروهای مقاومت به سمت اراضی اشغالی، تل‌آویو هم هدف قرار گرفت.
آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.
نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی حمله موشکی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی انجام دادند.
یک ژنرال صهیونیست با اذعان به قدرت موشکی ایران، رژیم‌صهیونیستی را سگی توصیف کرد که فقط پارس می‌کند.
در جریان حمله موشکی شامگاه امروز به دو پایگاه غیر قانونی ارتش ترکیه در شمال حلب، شماری از نظامیان ارتش ترکیه به شدت مجروح شدند.
منابع خبری اعلام کردند که موشک های رژیم صهیونیستی اهدافی را در اطراف شهر حمص بمباران کردند.
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد.
کینژال مشهورترین موشک هایپرسونیک زرادخانه روسیه است که با برد ۲۰۰۰ کیلومتری و قدرت و سرعت غیرقابل مهارش سایه تهدیدش بر تمام اروپا گسترده است. گذشته از این‌ها کینژال قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارد.
منابع سعودی در حالی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «دمام» در شرق عربستان خبر دادند که گمانه زنی ها درباره حمله موشکی نیروهای یمنی به این منطقه قوت گرفته است.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
در ادامه حملات موشکی گسترده روسیه به اوکراین، رسانه‌های اوکراین اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در ۵ منطقه این کشور به صدا درآمده است.
نوع واکنش و رفتار مقامات اوکراینی به شلیک موشک به خاک لهستان، نگرانی‌ها را نسبت به گسترش جنگ اوکراین و رویارویی مستقیم روسیه و ناتو، افزایش می‌دهد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش دست‌کم صدای ۸ انفجار شدید در شهر کی‌یف شنیده شده است.
مقامات محلی در مناطق مختلف اوکراین از گلوله باران، قطعی برق، هشدار حمله هوایی و تخلیه شهرها در پی افزایش حملات موشکی خبر داده اند.
هل‌فایرکه ابتدا در سال ۱۹۸۰ به عنوان موشک ضدتانک طراحی شده بود، طی دو دهه گذشته توسط سرویس‌های نظامی و اطلاعاتی برای حمله به اهدافی در عراق، افغانستان، یمن و دیگر مناطق استفاده شده است. این موشک‌های هدایت شونده، به صورت گسترده در نبرد‌های مختلف سراسر جهان استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ