گرمسار- پارک ملی کویر جلوه‌های زیبایی از محیط زیست کوهپایه جنوبی البرز را در درون خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
رئیس‌جمهور تشکیل خانواده را از جلوه‌های جامعه قرآنی مبتنی بر اصول دانست و با اشاره به الزامات و نیازهای جوانان برای تشکیل خانواده گفت: مسأله ازدواج فقط به یک وزارتخانه مربوط نمی‌شود و همه دستگاه‌ها در این‌ زمینه مسئولیت دارند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتش را از جلوه‌های بازدارندگی، اقتدار، امنیت و سربلندی کشور دانست.
افتادن میلیون‌ها درخت، مرگ به خاطر صاعقه‌ خطرناک و باد فقط برخی از جلوه‌های تباه کننده طوفان‌های ابرسلولی است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای عرصه مقاومت، رسانه‌های همراه آنها و به ویژه شهدای عالیقدر رسانه بودند که توانستند به درستی جلوه‌های زیبای مقاومت را منعکس کنند.
جاده ساحلی بندر خمیر - بندر لنگه در هرمزگان از قشنگ‌ترین جاده‌های کشور است که کمتر شناخته شده است و در یک جایی دریا و کوه به همدیگر می‌رسند و همین زیبایی جاده را چند برابر زیبا کرده است.
یکی از این حساب‌های تیک‌تاک به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده تصاویر نسبتا محوی از ساختمان‌های مخروب و با جلوه‌های صوتی انفجار نشان می‌داد. بعد پشت دوربین صدای مردی شنیده شد که می‌خندید و به چینی صحبت می‌کرد. روی تصاویر این ویدیوها، عبارت «به ترکیه کمک مالی کنید» هم مشاهده می‌شد. این حساب جعلی و کلاهبرداری از مردم بود.
رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی امسال جلوه‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور را به تصویر کشید.
بخش شمال کشورمان منطقه‌ای سرسبز و پر از جنگل‌های زیباست که اغلب در طول سال با بارش همراه است. اکنون که نیمه‌های فصل زمستان را سپری میکنیم این منطقه با بارش‌های اخیر برف سفید پوش شده و طبیعت بسیار زیبایی به خود گرفته است.
استدلال کارشناسان این است که ویژگی‌های یادگیری ماشین آیفون عکس‌هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می‌کند و در آیفون ۱۲ پرو دستکاری‌های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
بارش‌های اخیر در هرمزگان سبب شده تا با توجه به سرد شدن ارتفاعات منطقه کوهشاه در بخش احمدی، این منطقه به زیبایی هرچه تمام تر، جلوه‌گاه لطف بیکران الهی باشد. سفید پوش شدن ارتفاعات هرمزگان معمولا در روز‌های بسیار محدودی در طی سال رخ می‌دهد و این برف زمستانی سبب شور و شادمانی مردم محلی نیز گردیده است و نویدبخش سال پربرکت آبی است.
نیمه شفاف بودن بدن فرشته دریایی جلوه‌ای درخشان به او بخشیده و بیش از پیش سحرآمیزش کرده است. شفافیت بدنشان تا حدی است که می‌توان برخی اندام‌های داخلی بدنشان را دید.
یک نماینده مجلس می‌گوید: امنیت جلوه‌های مختلفی داردکه یکی از ابعادآن، امنیت در عرصه‌ی انرژی است؛قرارداد سوآپ سبب تبدیل ایران به هاوب گازی منطقه و درپی آن وابستگی سایر کشورها به ایران می‌شود.
یک نماینده مجلس می‌گوید: امنیت جلوه‌های مختلفی داردکه یکی از ابعادآن، امنیت در عرصه‌ی انرژی است؛قرارداد سوآپ سبب تبدیل ایران به هاوب گازی منطقه و درپی آن وابستگی سایر کشورها به ایران می‌شود.
به ابتکار شهرداری منطقه ۱۸ نمونه‌هایی جذاب و تماشایی از نقاشی‌های سه‌بعدی در بوستان قائم (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته که به جز ایجاد جلوه‌های بصری زیبا در بوستان بزرگ جنوب شهر تهران، مکان و فضای مناسبی برای عکاسی و خلق آثار خلاقانه فراهم کرده است.
رئیس‌جمهور آشوب‌های اخیر را از جلوه‌های فتنه دشمن برشمرد و گفت: ببینیم دشمن با آن‌هایی که فکر می‌کردند می‌خواهد نجاتشان دهد چگونه رفتار کرد. این‌ها به نام آزادی و توجه به حقوق انسان‌ها بسیاری از جوامع را به‌هم ریختند.
پوست‌های چرب به شدت در معرض آکنه، جوش‌های سر سفید و جوش‌های سرسیاه قرار می‌گیرند و علائم آزاردهنده‌ای اعم از جای زخم، گودی یا لکه‌های تیره از خود به جای می‌گذارند که بر تمیزی و زیبایی پوست تاثیر می‌گذار است.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز جلوه‌های قدرت و مولفه‌های آن در کنار سرمایه‌های اجتماعی مطرح می‌شود به طوری که در جهان امروز علوم و فناوری‌های نوین تبدیل به نماد قدرت‌ساز شده‌اند.
تولاّ، مؤمنان را به سوی نیکیها و نیکان جذب می کند و به مانند نیروی جاذبه ای قوی، خواه ناخواه آنان را در مسیر حق نگاه می دارد. از این روی، مؤمنان با تولاّ هم حرمت نیکان رانگاه می دارند و هم خود را در مسیر آنان قرار می دهند و به سوی حق می روند. و تبرّا آنان را از بدیها و بدها دور می سازد و به مانند نیروی دفع کننده ای خواسته و ناخواسته آنان را از مسیر باطل که علامتش ناپاکان امت هستند، دور می سازد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ