برنامه ارائه شده توسط میرشاد ماجدی برای جلب نظر مجمع، سه رویکرد مهم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان توانست به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بانوان با مقاومت در جنگ اقتصادی، موجب بالندگی، ایستادگی، عزت و شرف ایران اسلامی و توسعه حرکت زاینده خودکفایی هستند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بانوان با مقاومت در جنگ اقتصادی، موجب بالندگی، ایستادگی، عزت و شرف ایران اسلامی و توسعه حرکت زاینده خودکفایی هستند.
بانوان قزوینی شاهد باخت خانگی شمس‌آذر
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت:بازیکنانم به لحاظ بدنی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کردند و در اردو تمرینات پرفشار بدنی و سرعتی دارند.
اصفهان- هواداران خانم در اصفهان باز هم نتوانستند به عنوان تماشاگر وارد نقش جهان شوند.
اصفهان- هواداران خانم در اصفهان باز هم نتوانستند به عنوان تماشاگر وارد نقش جهان شوند.
اصفهان- هواداران خانم در اصفهان باز هم نتوانستند به عنوان تماشاگر وارد نقش جهان شوند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری ۲ بر ۱ مقابل صنعت نفت آبادان مقام قهرمانی لیگ برتر زیر ۱۷ سال استان خوزستان را کسب کرد.
تیم ملی هاکی روی چمن ۵ نفره بانوان در حالی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امارات آماده می‌کند که هنوز وضعیت مربی خارجی این تیم برای هدایت بانوان در این رقابت‌ها مشخص نیست.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مطالبات دختران به حق است و فدراسیون هیچ تفاوتی بین مردان و بانوان نمی‌گذارد و برای پیشرفت هر دو بخش تلاش می‌کند.
ما می‌توانیم مومنین را به چند دسته تقسیم کنیم؛ یک دسته آن‌هایی که معتقدند ما حق نداریم معترض زنان و دختران بی‌حجاب شویم و یک دسته آن‌هایی که می‌گویند ما باید برخورد بکنیم. این وسط آن بخش از حکومت که تندور‌ها هستند، دارند تمام اقشار و لایه‌های مختلف جامعه را در برابر همدیکر قرار می‌دهند. کم نیستند بانوان محجبه و مردان مومن و متدین که به‌هیج وجه اعتقاد ندارند باید با خانم‌هایی که بی‌حجاب هستند، برخورد فیزیکی شود. فقط این‌وسط تندرو‌ها هستند.
رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به حضور همزمانش در ریاست این فدراسیون و اکادمی ملی المپیک گفت: تا هر زمان که بخواهند در آکادمی خواهم ماند.
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
سرمربی فوتسال بانوان پیکان معتقد است تیمش شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد، اما باید 7 بازی دشوار را پشت سر بگذارند.
محمدجواد حق شناس می‌گوید نتیجه بی‌ خردی و تحرکات غیر عقلانی تمامیت‌ خواهان این شده است که مردم برای مطرح کردن خواسته‌های‌شان نتوانند روی نهاد‌های رسمی حساب کنند و به خیابان بیایند. این یعنی راضی به این باشند که هزینه ایستادگی در برابر تفنگ را بدهند تا بتوانند به مطالباتشان برسند.
سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از تسهیل برقراری حق عائله‌مندی برای زنان مستمری‌بگیر سرپرست خانوار خبر داد.
مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا بازی بسیار مهمی داریم زیرا در بازی قبلی با وجود اینکه بازیکنان خوب بازی کردند ولی نتیجه را واگذار کردیم.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
نماد شپنا اعلام کرد بیش از ۴۸ درصد سهم پتروشیمی اصفهان و بیش از ۱۷ درصد سهام شرکت نفت سپاهان را خریده و این سرمایه گذاری ها در راستای تبدیل شدن به هلدینگ پترو پالایشی شپنا است.
مستند شرعی و قانونی حق محروم کردن بدحجابان از حقوق اجتماعی قبل از محاکمه و محکومیت را تبیین کنید ؟ با فرض تحقق جرم مشهود در خصوص اینگونه بانوان ؛آیا ادارات و مامورین بانکها و شهرداری ها حق مداخله در این موضوع را دارند ؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ