کمال کامیابی نیا با توجه به سیستم تازه یحیی گل محمدی در بازی با آلومینیوم روی نیمکت نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
یحیی گل‌محمدی تاکید کرد در انتظار نشانه‌های مثبت از سوی مسئولان مربوطه برای بازگشت کریم باقری به اردوی پرسپولیس است.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
گل‌محمدی: چه می‌شود ما هم بازیکن چند میلیون دلاری بگیریم؟
یحیی گل‌محمدی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری به تمجید از مربیان ایرانی پرداخت.
سرمربی پرسپوليس فردا به تهران بازخواهد گشت تا گره کور این تیم برای فصل جدید طی جلسه با مدیران برطرف شود.
گل‌محمدی: لیست پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده
گل‌محمدی: خسته‌ام، شاید به تیمی بروم که تنش کم باشد
سرمربی پرسپولیس ۴۸ ساعت بعد از دبل در فوتبال ایران، اظهار نظر دلهره‌آوری برای هواداران این تیم در خصوص ادامه همکاری داشت.
گل‌محمدی: این قهرمانی پرسپولیس تقدیم به بیرانوند
گل‌محمدی از دربی فردا، پروین، برانکو ، امیری و داور گفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال به تمجید از وحید امیری پرداخت و برای این بازیکن سنگ تمام گذاشت.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران در ورزشگاه تأکید کرد: مطمئنم تا به اندازه‌ای که ورزشگاه جا داشته باشد هواداران می‌آیند و ورزشگاه پر می‌شود. منتظر حضور گرم هواداران هستیم.
گل‌محمدی: حسینی خیلی باشرف است
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
گل‌محمدی: ۵ فینال تا فتح دو جام در پیش داریم
گل‌محمدی: دربی را بردیم اما هنوز جامی نگرفته‌ایم
یحیی گل‌محمدی و علیرضا بیرانوند در مراسم یادبود مادر مجتبی حسینی حاضر شدند.
رئیس سابق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیدواری کرد با انتخاب افراد شایسته، نه تنها وضعیت فوتبال تهران که وضعیت فوتبال کشور سامان بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ