مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد محمدی می‌گوید فصل خوبی در انتظار هواداران ذوب آهن خواهد بود.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها وضعیت نامشخصی برای شروع لیگ برتر دارد.
مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی از سمت خود استعفا داد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنارگیری کرد.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
درخشش در لیگ ستارگان قطر کاری کرد تا دوباره ستاره ایرانی السیلیه بر سر زبان‌ها بیفتد.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
محمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر واکنش نشان داد.
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
محمد جواد محمدی، مهاجم ساروی هوادار موفق شد دروازه نساجی را باز کند اما شادی نکرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کامران قاسم پور در ۹۷کیلو حریفان قدری در ایران دارد که باید با آنها در انتخابی تیم ملی مسابقه بدهد تا بتواند به دوبنده تیم ملی برسد.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطن‌اش داد.
اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم تراکتور به محرومیت سه جلسه ای هادی محمدی واکنش نشان داد و آن را چوب لای چرخ تراکتور دانست.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
محمد اسلامی اظهارکرد: یک میلیون بیمار از ظرفیت رادیو دارو درکشور استفاده می‌کنند، پیام مهمش این است اگر ما چرخه سوخت هسته‌ای نداشتیم، نمی‌توانستیم فرآوری انجام دهیم و حتما قادر نبودیم رادیودارو در کشور تولید کنیم.
مهدی محمدی نوشت: طراحی این است که مستقل از هزینه، خیابان فعال بماند. تنها راه تحقق این هدف برای طرف طراح، وارد کردن نظام به «چرخه خشونت افزایشی» است.این بازی را جمهوری اسلامی از همان ساعت نخست خوانده بود. تا امروز جمهوری اسلامی در مقابل سنگین‌ترین فشارها برای برخورد شدیدتر مقاومت کرده است. ​​
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
پرونده‌ای که می‌شد حدس زد حواشی آن ادامه دار باشد، چه زمانی که آواربرداری سازه تخریب شده در جریان بود و برخی با حمله به مغازه آجیل فروشی عبدالباقی‌ها و به آتش کشیدنش، نشان دادند که به شدت خشمگین هستند و چه زمانی که این خشم با حمله به منزل عبدالباقی تکرار شد. رویداد‌هایی که می‌شود سوءقصد موفق به برادر مالک متروپل را هم در راستای آن‌ها ارزیابی کرد.
اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی، چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم در این مسابقات برگزار شد که در نهایت علیرضا سرلک و محمد نخودی به عنوان نفرات برتر اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شناخته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ