توماس توخل و پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم‌های سیتی و بایرن که دیشب در ژاپن برگزار شد، لحظاتی کنار زمین با یکدیگر به گفتگو نشستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشنهاد بهتری به دست هری کین، ستاره انگلیسی، رسیده که باعث تردید او برای پیوستن به بایرن مونیخ شده است.
باشگاه وستهم اعلام کرد تیم اشتایدتن را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه منصوب کرده است. اشتایدتن پیش از این مدیر فنی بایر لورکوزن بود.
بایرن‌مونیخ و دورتموند ۷۱ امتیازی شدند و بایرن به خاطر تفاضل گل بهتر قهرمان شد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم تحت هدایت توماس توخل خیلی بدتر از زمان یولیان ناگلزمان بازی می‌کند.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است سادیو مانه همراه با چند بازیکن دیگر باید از این باشگاه بروند و بهتر بود باشگاه به جای او ارلینگ هالند را می خرید.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است این تیم عملکرد مناسبی برابر منچسترسیتی داشته و به دلیل اشتباهات فردی شکست خورده است.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی 4-1 از پیش رو بردارد.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
بایرن مونیخ قصد دارد به صورت جدی برای جذب هری کین، ستاره تاتنهام، در تابستان آینده اقدام کند.
سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش نسبت به دیدار رفت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان پیشرفت داشته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بهتر بود بایدن قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشور متبوع خود فکر می‌کرد.
الساندرو نستا، مدافع سابق میلان و لاتزیو، ماتیس دی‌لیخت را بابت جدایی از یوونتوس مورد انتقاد قرار داده است.
اولی هوینس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به دفاع از برگزاری جام جهانی در کشور قطر پرداخته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده تیمش از موقعیت ها باعث پیروزی آنها در دیدار امشب برابر بارسا شد.
پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ