از ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز می‌توان به انتخابگر دنده مینیاتوری، صندلی‌های جلو اسپرت، نمایشگر هدآپ، نمایشگر بزرگ روی کنسول مرکزی، سقف شیشه‌ای، دوربین‌های سراسری و صندلی‌های جلو برقی اشاره کرد. این خودرو در پاییز سال جاری روانه بازار چین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک راننده تاکسی با نوشته ای در خودرو خود تلاش دارد تا به افراد کم بضاعت سرویس رایگان بدهد.
این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
از سر تا دم، طول نرها به ۱.۵ تا ۲ متر می رسد، در حالی که طول ماده ها به ۱.۳ تا ۱.۸ متر می رسد. به عظمت آنها دم آنها افزوده می شود، یک ویژگی متمایز در میان گربه های بزرگ، این دم ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر اضافی به طول آنها می‌افزاید.
شاسی لوله ای و عدم استفاده از پنل های بدنه می تواند مقداری از وزن قابل توجه خودرو هامر کاهش دهد. رول کیج از راننده و پنج سرنشین خودرو در موارد غلت خوردن محافظت می کند...
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
یک نکته مهم در رابطه با آئودی آر اس ۷ پرفورمنس مدل ۲۰۲۴ به سیستم تعلیق تطبیقی جدید آن مربوط می‌شود که کیفیت رانندگی در سرعت‌های بالا و تغییر مسیر‌های ناگهانی را به میزان بسیار چشمگیری ارتقا داده است.
این خودرو تنها یک دستگاه و سال ۱۹۲۸ در بریتانیا تولید شد. پیشرانه آن ۹۲۵ اسب بخار خروجی داشت و برای جعبه دنده نیز از یک مدل ۳ سرعته استفاده شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده خودروی امروز رئیسی حین ورود به مجلس «نیسان تینا» ژاپن بوده است.
تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
در حالی که ویدئوهای تسخیر سریع و تکان دهنده افغانستان توسط طالبان در سراسر جهان پخش می‌شد، یک منظره آشنا، تصاویر گسترده‌ای از شیوه حمل و نقل مورد علاقه این گروه بود؛ وانت های تویوتا.
با تصویب شورای رقابت، شرط «یک سال رهن بودن سند خودرو» حذف شد.
یک خودروی عجیب روی یک جرثقیل در خیابان‌های تهران مشاهده شده است.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
طی روز‌های گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
با تصویب مجلس، وزارت صمت مکلف شد به برخی از جانبازان بالای ۵۰ درصد مجوز واردات یک دستگاه خودرو بدهد.
افراد محلی برای آب کردن یخ و نگهداری خودرو از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که حدود دو ساعت طول می‌کشد. خودرویی که در تصویر می‌بینید یک یواز است که جزو سرسخت‌ترین خودرو‌های ساخت روسیه محسوب می‌شود.
وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
اولین اتومبیل در ایران اوایل قرن ۲۰ وارد کشور شد. در سال ۱۲۸۱ شمسی (۱۹۰۲ میلادی) بود که مظفرالدین شاه در اولین سفری که به اروپا داشت با این وسیله نقلیه آشنا شد.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان سمنان جزئیات تلف شدن یک توله یوزپلنگ را بر اثر برخورد با خودرو در شب گذشته بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ