تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش از آغاز فصل خود مقابل فجر سپاسی شیراز به پیروزی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
وینگر شماره ۱۰ سپاهان با یک گل و کسب یک پنالتی ۴۵ دقیقه درخشانی در نقش جهان پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال ذوب آهن برخلاف جریان بازی روی غافلگیری بازیکنان سپاهان به گل اول مسابقه دست پیدا کرد.
استقلال می تواند دقایقی پیش از بازی سپاهان و یک روز قبل از دیدار پرسپولیس، با دو تیم صدرنشین لیگ هم امتیاز شود.
تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر تیم گل گهر را در هم کوبید و در حالی که نزدیک به یک نیمه ۱۰ نفره بود، به یک پیروزی پرگل دست یافت.
تیم فوتبال سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان شکست خورد تا پیکانی‌ها طلسم ۱۰ هفته نبردن خود را بشکنند.
سپاهان با چهار گل نفت مسجدسلیمان را در هم کوبید تا هم فاصله‌اش با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا کند و هم نماینده شهر اولین‌ها را در قعر جدول نگه دارد.
بازی ملوان و سپاهان - هفته 12 - 28 آذر 1401
هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پُر گل سه تیم مدعی شهرداری، خاتون و سپاهان در برابر حریفانشان پیگیری شد.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر به صورت موقت صدرنشین لیگ شد.
فیروز کریمی این وعده را داد صنعت نفت رتبه تک رقمی به دست بیاورد.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
نیمه اول مسابقه در شرایطی که هر دو تیم فرصت‌سوزی‌های زیادی مقابل دروازه انجام دادن با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم فولاد خوزستان با شکست سپاهان در فولادشهر هم‌امتیاز پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر ایران شد.
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ