در پی هتک حرمت چندباره به ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، سازمان همکاری اسلامی با درخواست عراق در خصوص برگزاری نشست فوق‌العاده در این‌باره موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان از برگزاری نشستی محرمانه با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته آینده جهت بررسی پیامدهای ناشی از ترک خدمت نظامیان صهیونیست خبر دادند.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
نشست خبری سرمربی تیم فوتبال امید جهت برگزاری اردوی آماده سازی مسابقات غرب آسیا فردا برگزار می‌شود.
معاون وزیر خارجه روسیه زمان و مکان برگزاری نشست صادرات غلات از دریای سیاه را اعلام کرد.
دور نخست مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه از 28 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام تعویق برگزاری نشست چهارجانبه مقامات ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در مسکو، گفت که زمان برگزاری این نشست از سوی روسیه مشخص می شود.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
با گذشت یک ساعت از زمان مجمع فدراسیون کاراته هنوز خبری از آغاز مجمع نیست.
به مناسبت سالگرد شهدای زمین فوتبال شهر چوار ایلام، نشست هیات رئیسه فدراسیون در این شهر برگزار می شود.
زمان و محل برگزاری نشست خبری سرمربیان استقلال و ملوان اعلام شد.
کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار حساس فردا برابر تراکتور به تبریز رسید.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته دوازدهم لیگ برتر اعلام شد.
نشست خبری کارلوس کی‌روش پیش از دیدار ایران و آمریکا ساعت ١۵ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از مدت زیادی معطلی نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از مدت زیادی معطلی نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می‌دانیم.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.
وزیر امور خارجه: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: هرگاه اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته و نفع اقتصادی کامل از توافق پیش روی ماست، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس در زمان برگزاری نشست خبری دیدار فردا، برخورد گرمی با هم داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ