دو فروشنده مرغ در فضای مجازی به دلیل گران‌فروشی ۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلفات طی ۴ ماه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.
منچستریونایتد قیمت مورد نظرش برای فروش هری مگوایر را اعلام کرد که ممکن است خیلی از مشتریان او را فراری بدهد.
سازمان حمایت اعلام کرد: متقاضیان و خریداران خودرو از شرکت‌های مونتاژی با قیمت‌های بالاتر از نرخ های ابلاغی شورای رقابت، می‌توانند با ارایه شکایت مستند نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.
شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
وزیر دادگستری گفت: تعزیرات در بسیاری از موارد جریمه‌های سنگین اعمال می‌کند و گاهی استانداران و فرمانداران از جریمه‌های سنگین برخی اصناف گلایه می‌کنند.
در پی تخلف برخی خودروسازان در اعلام قیمت‌های ابلاغی شورای رقابت طی نامه‌ای به آنها اخطار داد و اعلام کرد که تغییر قیمت‌های شورا مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
شاهرود_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه فروش مرغ بالاتر از کیلویی ۷۳ هزار تومان گران‌فروشی است، گفت: مردم با گزارش گران‌فروشی به تعادل قیمت مرغ می توانند کمک کنند ...
وزارت صمت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مصوبه شورای رقابت درباره قیمت گذاری خودروهای مونتاژی، قطعی و لازم‌الاجرا است.
بلیت فروشی دیدار تیمهای پیکان - پرسپولیس از لحظاتی پیش آغاز شد.
معاون وزیر صمت گفت: نرخ مصوب روغن موتور در سال جدید افزایش نیافته و افزایش قیمت اخیر در بازار، گران‌فروشی است.
وزیر صمت با بیان اینکه برخی کشورها با اجرای قانون مالیات بر سود مازاد گرانی و گران‌فروشی را مهار کرده اند گفت:به زودی پیش نویس لایحه مالیات بر سود مازاد در دستور کار هیأت دولت قرار می گیرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی هستیم که کمیسیون عمران به این موضوع ورود می‌کند.
گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید همچنین صادر نکردن فاکتور از یک سو و از طرف دیگر تخلف بهداشتی یکی از واحد‌ها به دلیل استفاده از پارکینگ برای تولید بامیه و زولبیا از جمله تخلفات در این گشت ویژه بود.
رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با گران‌فروشی در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت بیشتری بر خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
وزیر میراث فرهنگی درباره برخورد با گرانی‌ها و تلاش برای ایجاد حال خوب در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می‌شود.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: عرضه خودرو در بورس کالا موجب کاهش قیمت و رضایت مردم نخواهد شد و تنها راهکار، افزایش عرضه متناسب با تقاضا و واردات است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برخی مدیران شهرک‌های صنعتی به جای حمایت از صنعت با گران فروشی به دنبال کسب درآمد هستند که لازم است این رویه اصلاح شود.
خطیب جمعه اهواز گفت: کسانی که معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند باید مانند اراذل و اوباش در خیابان‌ها گردانده شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ