پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. در قسمتی از برنامه شیوه سعید شریعتی شروع به خواندن آیه درباره حجاب کرد.
حمله میثم نیلی، عضو جبهه پایداری به سید محمد خاتمی یه دلیل مخالفت با حجاب اجباری: از این حرف ها مشرکانه‌‌تر و ارتدادآمیزتر وجود ندارد.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
سید حسن خمینی در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) که ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد با بیان اینکه ما «جمهوری اسلامی» هستیم، نه خلافت اسلامی و حکومت اسلامی، تاکید کرد: نتیجه انقلاب جمهوری اسلامی است و اگر به این نتیجه توجه نکنید از بستر واقعی انقلاب خارج شده اید.
سعید قاسمی:‌ استان حوادث اخیر با شعار مزخرف زن زندگی آزادی از همون اول برنامه ریزی شده بود.
هنرنمایی سعید معروف در لیگ قهرمانان با پیراهن شهداب را ببینید.
اشرف حکیمی ستاره مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتشار ویدئویی عید سعید فطر را به هوادارانش تبریک گفت. طی ماه‌های اخیر اشرف حکیمی از سوی دادستانی فرانسه به تجاوز جنسی متهم شده است. یک زن ۲۴ ساله فرانسوی، این ملی‌پوش مراکشی را متهم کرده و پرونده قضایی علیه او باز شده است.
در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
در تصاویری که از شورای شهر تهران منتشر شده، سعید حدادیان مشغول مولودی‌خوانی در صحن شورای شهر تهران است.
سعید قاسمی در برنامه ثریا خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: دیدی عزیزم؟ نه قیمت خیار و نه قیمت گوجه را نتوانستی کنترل کنی!
سعید لیلاز، در جلسه مشورتی با وزیر اقتصاد سخنان صریح و جنجالی مطرح کرد و گفت: اتحاد شوروی به علت ناکارآمدی فروپاشید آقای وزیر!
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
هر ساله در تهران کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران در روز‌های آلوده تصمیماتی برای کاهش بار آلودگی هوا می‌گیرد از جمله ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها در تهران و ممنوعیت فعالیت واحد‌های تولید شن و ماسه و کارخانه‌های سیمان. بنا به اظهارات سعید محمودی مدیرکل سابق اداره کحیط زیست استان تهران این تصمیمات به درستی اجرا نمی‌شود.
ویدیویی از بارش شدید برف در استان باحه عربستان را مشاهده میکنید.
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در مراسم گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی درخصوص انصراف از انتخابات به نفع رئیسی توضیحاتی داد. منبع: خبرگزاری دانشجو
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
سعید خوستی اظهارات دلاورزی را رد کرد و گفت ازدواجش با او به خواست الهه بود، اما پس از تلاش‌های بی‌نتیجه‌اش برای حل مشکلات عقیدتی او، الهه را طلاق داد.
سعید صادقی گل دوم پرسپولیس مقابل هوادار را به ثمر رساند.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
سید قاسم باشنده روستای زمان کور پنجشیر است، طالبان دستانش را بسته اند و او را دشنام میدهند. قلم سید قاسم هنوز در جیبش دیده میشود، خاموش است و فقط به بی ادبی طالبی که سلام در دست دارد خاموشانه نگاه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ