با اینکه انتقال جردن هندرسون از لیورپول به الاتفاق هنوز رسمی نشده اما تصاویری از تمرین کردن او با این تیم عربستانی زیر نظر استیون جرارد منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
با اینکه چلسی بند فسخ تایلر آدامز، هافبک آمریکایی لیدز، را فعال کرده بود اما در نهایت چلسی در آخرین لحظه از این انتقال پشیمان شد تا آدامز در لیدز ماندگار شود.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، به دعوای دو باشگاه چلسی و لیورپول برای جذب ستاره این تیم مویزس کایسدو واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
روبرتو فیرمینو، ستاره سابق لیورپول، پیشنهاد الاهلی را پذیرفته و به زودی با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.
باشگاه برایتون رسما اعلام کرد جیمز میلنر، ستاره سابق لیورپول را با امضای قراردادی به خدمت گرفته است.
رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، در تابستان پیش‌رو است.
لیورپول طی تنها 3 دقیقه با 2 گل از کورتیس جونز از لسترسیتی پیش افتاده است.
شاید هر چند سال یک بازیکن مثل ترنت الکساندر آرنولد از آکادمی‌های فوتبال به تیم‌های بزرگ راه پیدا کند؛ اما تکلیف بقیه که نتوانسته‌اند موفق شوند، چه می‌شود؟ الکساندر آرنولد به کمک این افراد رفته است.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شانس این را داشت که در عرض یک ساعت مقابل لیدز هت‌تریک کند اما آفساید میلی‌متری فن‌دایک او را از این کار محروم کرد.
با وجود برخی تکذیب ها، اما رسانه هایی مانند فورفورتو و فوت مرکاتو از جدایی محمد صلاح خبر می دهند.
داروین نونیز، ستاره لیورپول، روز گذشته نمایشی درخشان برابر منچستریونایتد داشت و ظاهرا خط و نشانی هم برای مارکوس رشفورد کشید.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد بعد از شکست 7-0 مقابل لیورپول ابراز ناراحتی و تاسف کرد.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، علاقمند به ماندن در این باشگاه برای فصول آتی است.
داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در دیدار امشب این تیم مقابل وستهم نمایشی خوب داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.
داروین نونیز، ستاره باشگاه لیورپول و تیم ملی اروگوئه در گلزنی مقابل ایران ناکام بود.
تیم ملی اروگوئه با ستاره‌هایش اولین تمرین خود را در وین پشت سر گذاشت.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
باستین شواین‌اشتایگر، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول در دیدار دیشب مقابل یونایتد تیم بهتر میدان بود و شیاطین سرخ چون برای بقا می‌جنگیدند به پیروزی رسیدند.
اما بر اساس تازه‌ترین خبر‌های رسیده از پورتو رئیس باشگاه همان نقشه‌ای که برای دیاز کشیده می‌خواهد برای مهدی طارمی بکشد. فروش این بازیکن در تعطیلات زمستانی.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ