مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل پوگبا که برای زیارت خانه خدا راهی عربستان شده مذاکراتی هم با مدیران باشگاه الاتحاد داشته است.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
پل طبیعت به مناسبت ۲۴ خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون به رنگ قرمز در می‌آید.
یک پل در حال ساخت بر روی رودخانه گانگا در ایالت بیهار در شرق هند روز یکشنبه فروریخت، اما گزارشی از تلفات انسانی اعلام نشده است.
همزمان با روز جهانی «ام اس» و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به شدت از عملکرد داوید دخیا در بازی برابر سویا انتقاد کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برداشتن پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، این اقدام نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر سویا انتقاد کرد.
همزمان با رویداد جهانی «ساعت زمین»، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافران پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی پلمب و بسته شد.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید هرچه زودتر برای خرید لائوتارو مارتینز اقدام کند.
اصفهان- مسئول گروه مرمت اضطراری بناهای تاریخی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان اصفهان از مرمت اضطراری قسمت‌هایی از بدنه پل تاریخی خواجو پس از آسیب‌های ناشی از پرتاب ترقه خبرداد.‌
پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد، در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل بارسا به ستایش از کاسمیرو پرداخت و این ستاره برزیلی شیاطین سرخ را با روی کین، اسطوره باشگاه، مقایسه کرد.
پل طبیعت امشب (پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه) برای همدردی با زلزله‌زدگان کشور ترکیه به رنگ قرمز در می‌آید.
پل پارکر عقیده دارد فشارهایی که از سوی هواداران رونالدو به وخهورست وارد می شود، بی رحمانه است.
مدافع اسبق منچستر می گوید که پیشنهاد نیوکسل به اسکات مک‌تامینی دروغ است و اینها ساخته ذهن مدیربرنامه او است.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، که به دلیل نمایش ضعیف در بازی مقابل آرسنال با انتقادهای زیادی مواجه شده است حمایت کرد.
ناکامی در درس‌خواندن در چند مدرسه، ظاهرا تاثیر منفی عمیقی بر پل پوت گذاشت و علتی شد برای نفرت او از تحصیلکردگان. اینکه در کامبوج تحت حاکمیت پل پوت، بسیاری از تحصیلکردگان اعدام شدند، بی‌دلیل نبود. پل پوت در مدرسه و کالج تحقیر شده بود و از افراد موفق در مراکز تحصیلی بیزار بود. تاوان ناکامی پل پوت در مدارس کامبوج و کالج فرانسوی را، بعدها دکترها و سایر فارغ‌التحصیلان پرداختند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
پل پوگبا، ستاره مصدوم تیم ملی فرانسه، برای بازیکنان این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تشریح آخرین وضعیت پل‌های موقت در تهران، بر ضرورت جمع‌آوری پل حافظ تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ